Fikk en merkelig sms i dag....

*Musti*

Forumet er livet
CONGRATS!YOUR MOBILE HAS WON FOR YOU $2,000,000 USD IN THE FREELOTTO MOBILE PROMO.FOR CLAIM,SEND EMAIL:
freeprize07@live.com & CALL +44**********

Flere som har fått det??
Stod akkurat sånn..med store bokstaver..

har fått mail tidligere om det, men ikkje sms, det er nok lureri, de prøver å tappe deg for penger. Har også vært oppe på nyhetene flere ganger. Hvis du ringer det tlf nr så kan det være at de tapper bankkontoen din, så ikke ring, slett meldingen!

Ærlig talt, du går ikke på den der vel??? Typisk svindel, det er ikke noe nytt at det kommer via telefonen! Du vinner IKKE i et lotteri du ikke har deltatt i, sånn er det bare. Høres det for godt ut til å være sant, så er det akkurat det det er :-)

~Roskva~ skrev:
Ærlig talt, du går ikke på den der vel??? Typisk svindel, det er ikke noe nytt at det kommer via telefonen! Du vinner IKKE i et lotteri du ikke har deltatt i, sånn er det bare. Høres det for godt ut til å være sant, så er det akkurat det det er :-)

Nå har jeg vel ikke skrevet at jeg trodde på det som stod der? :)  Har aldri fått sånn via mob,så skulle bare høre om flere har fått :) Nret mitt er ikke registrert noen steder heller :)

Den fikk jeg også i natt. Sletta den med en gang. 

Min mann og! 12 millioner da dere! Heldige oss!

Er så heldig at jeg også har fått en sånn type melding. Men på min så stod det følgende:
Your mobile number has won £315.000 Pounds in ongoing UK NOKIA PROMO. Send your details to our email:
nokiainck28@hotmail.com or Call +44********** for mor info.

*Musti* skrev:

~Roskva~ skrev:

Nå har jeg vel ikke skrevet at jeg trodde på det som stod der? :)  Har aldri fått sånn via mob,så skulle bare høre om flere har fått :) Nret mitt er ikke registrert noen steder heller :)

Det var da enda godt at du ikke tror på det :-) Det er alltid noen idioter der ute som tenker "Å, så fantastisk!" og sender av gårde kredittkortnumre og personnummer og bilder av familien on kjæledyrene ;-)

Har de begynt på sms også nå... blah... glad jeg har registrert meg mot reklame på sms... Det kan man gjøre inne på brønnøysund registeret. Jeg har ikke fått noe sånn dritt på lang tid og jeg er storfornøyd med det i grunn. ;-)

Oceania skrev:
JEg også fikk en slik! Flott a gitt.. vi blir riiiike 

emoticon

- sender mail med en gang !!

Jeg har ikke fått slike på sms, men på mail.
Men det kan da ærlig talt ikke være noen som er tette nok til å tro det der er sant?

Jeg fikk også noe tilsvarende på sms for en stund siden. Smilte, slettet og glemte hele meldinga. Hadde det vært så enkelt å få masse penger hadde vi vel vært rike alle sammen. 

Jeg har fått sånn for en stund siden,hvertfall ett år siden. Alltid like koselig når mobilen min går å vinner masse penger for meg!emoticon

Haha, "gamle" pappan min på 65 år fikk også en sånn sms for et par uker siden!! :P

Innholdet var ikke helt likt på ditt, men det gikk jo på samme greia.. Han hadde vunnet "a big bag of gold worth $1.000.000, and a shiny new car" hvis han bare ringte det oppgitte nummeret for å bekrefte :P det gjorde han jo selvsagt ikke, men den stakkars mannen ble helt stressa, ringte meg og ropte i telefonen at han hadde blitt lurt, og at mobilen hans sikkert var blitt ødelagt, hehehe :D jeg kunne ikke annet enn å flire heller, for ingen skade var skjedd.. :P

Back
Topp