Fikk en kjempe kul i pannen (barnehagen) Nå med bilde

~Stjernemor~

Elsker forumet
Ak kom hjem fra barnehagen med ei kjempe kul i pannen.
den er blitt blå og stikker godt ut!

er det noe jeg burde gjort med det?
Kan jeg la ham sove godt i natt, eller må jeg vekke han annenhver time?

Han hadde vært i form etter at han fikk kulen...lekt videre og sånn

Det får jenta mi ofte også, sjekker ho par ganger men ikke etter jeg har lagt meg..

Går det stortsett bra[;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Det får jenta mi ofte også, sjekker ho par ganger men ikke etter jeg har lagt meg..

Går det stortsett bra[;)]

Jeg også gjort... bare med mine gutter[:D] Å så lenge de allmenntilstander erbra går det fint resten også[;)]

*blåsepåkulen*

ORIGINAL: Destiny85

Regner  med de i barnehagen har observert han i ettertid? Og du har ikke fått beskjed om at han har vært uvanlig slapp eller noe? I så fall er det ingen fare, alle får en kul av og til[:)]

De sa at han hadde lekt helt vanlig etterpå. Så jeg regner med at det gåt bra.
Den var bare så svæææææær

i min barnehage følger vi godt med når slikt skjer å vi ringer heller en gang for mye etter foreldrene en engang for lite, så tror ikke du trenger bekymre deg....

Bilde i innlegg 1

ORIGINAL: EmsN

Off,da!! Den så ikke god ut[&:][&:]
Vet dessverre ikke hva du bør gjøre... Fikk en sånn en i panna for noen år siden selv, og den har jeg enda...
Eneste jeg vet er at de ikke skal kjøles ned..
God bedring til tassen!

Hvorfor skal den ikke kjøles ned?

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Off,da!! Den så ikke god ut[&:][&:]
Vet dessverre ikke hva du bør gjøre... Fikk en sånn en i panna for noen år siden selv, og den har jeg enda...
Eneste jeg vet er at de ikke skal kjøles ned..
God bedring til tassen!

Hvorfor skal den ikke kjøles ned?

Fordi kulen kan vokse innover i stedet.. Og det er ikke så veldig bra...

Åh, det visste jeg ikke.
Men de sa faktisk det i barnehagen at jeg ikke skulle kjøle ned, men jeg glemte å spørre hvorfor.....[8D]

Jeg har hørt at utover kuler som regel ikke er noe å bekymre seg over, men innover kuler bør skjekkes av lege. god bedring.

skal alderig kjøle ned kuler som står utover uansett. det er kjempe farlig kulen får ikke trekt seg inn på "normal" måte men trekker seg innover

Hvordan vet man om kuler vokser innover?

har kulen blitt mye mindre på kort tid???

ORIGINAL: ~skjønningens S~

Nei, heller større[;)]

Samme skjedde med Noah idag da han var med meg på jobb i en barnehage og han datt og slo bakhue sitt så jeg hørte det sa BANG, han fikk stor kul og den ble blå med engang..

Å ikke nok med det, men når jeg badet han klarte han å dette å slå ropa si i en av de slusene som kommer ut fra boblekaret, så nå sitter han med det røde merket på rompa..

SÅ jeg sitter nå å venter på tlf fra legevakta, da jeg ringte å spurte hva jeg skulle gjøre med han..
Her er den ene pupillen litt større enn den andre..
Å han er ikke seg selv,skikkelig grinete og varm her..

Så jeg blir litt bekymret jeg da..

Men jeg ville vel sett til han ett par ganger etter han har lagt seg..
God bedring til han[:)]

den kule såg vond ut,men også helt ufarlig.
er kuler som vokser innover som er farlige,men følg med allmentilstanden til gutten din.[;)]
God bedring!!!!

ORIGINAL: ~Stjernemor~

ORIGINAL: ~skjønningens S~

Nei, heller større[;)]

det er jo bra for da er den jo ikke påvei innover. men du kan også kjenne på kulen om det er "hakk eller bulker i den som går innover*
(men ville ikke tatt så mye på det om han har vondt da såklart)

Back
Topp