Fikk en gøy telefon idag! OPPDATERT!!

HvitSnø

Elsker forumet

Må jo holde dere her inne litt oppdatert også :)

 

Var hos legen på første svangerskapskontroll for en uke siden og da skulle hun sende henvisning til tidlig ultralyd. Fikk telefon i dga fra en gynekolog om at det hadde kommet en avbestilling så jeg kunne komme i morgen!!! Juhuu :) gleder meg :)'


Min lege har ikke så vanskelig for å sende ut henvisning ;) Mistet i januar og har gått på pergotime (som gjørda at det er en bittelitt større sjanse for å få flerlinger) så har jo en liten grunn til tidlig ul.. Men føler det er så mange som virkelig er redde og bekymra som ikke får det!


Skal oppdaterer etter at jeg har vært der i morgen :)



------------------------------------------------------------------------------------------
Oppdatering 28.09

Da har jeg kommet hjem fra ultralyd. Og det gikk helt supert!!! Var uten tvil et lite under med bankende hjerte i magen min (heldigvis bare 1 stk og ikke flere ;) ! Helt fantastisk å se!!! Ble helt rørt jeg!  Lille ble målt til 23 mm og terminen er akkurat den samme som før :) Skal tilbake om 9 uker for ordinær ultralyd! Og det er jo ikke såååå lenge til!!

Håper dere alle får en fantastisk dag :)

 
SÅ kjekt!
gleder meg til å høre oppdateringa!
 
SÅ kjekt!!!! Gleder oss på å høre....
...men hva er pergotime?
 
Pergotime er eggløsningsstimulerende tabletter. Jeg har så lang og ustabil syklus og aner ikke når eggløsing er - derfor tok jeg de. Da vi prøvde å bli gravid sist prøvde vi i 19 mnd før jeg endelig ble gravid med M - og da på pergotime. :)
 
Spennende! Gleder meg til oppdatering =)
 
Oppdatert i første innlegg :)
 
Back
Topp