Fikk du

nr 1 så de det i uke 18.
nr 2 i uke 28
nr 3 har jeg ikke peiling på enda. (klarer ikke se det)

Nei, var på et par UL før ordinær men da var det ikke noe å snakke om. Fikk vite gutt på ordinær og etter ordinær fikk jeg bekrefta at det var gutt på hver eneste UL.

ORIGINAL: Lois Lane

ORIGINAL: *Vipsen*

Jeg fikk UL i uke 13, og fikk vite at vi mest sannsynlig ventet gutt.
Dette ble bekreftet på den ordinære ultralyden, og det stemte. [:)]

bare jente

De så kjønnet, men det var dagen før ordinær ul da.. 

Var på mange ul før ordinær men sjekket ikke kjønn før ordinær. og hun så ingenting, og gadd ikke sjekke en gang til.
Måtte betale privat samme dag et annet sted og fikk vite kjønn[:D]

var på ul i uke 7,9,18,og hver tredje uke frem til fødsel, så jeg fikk heldigvis bekreftet kjønnene igjen

Begge gangene i uke 15, og de hadde rett første gang. Regner med det er riktig denne gangen også[:)] Gjenstår å se[8D]

vanskelig poll siden jeg ikke fikk trykke av to alternativ:
var på ordinær ul
fikk vite riktig kjønn

ORIGINAL: Auliana

Nei, var på flere UL før ordinær, men fikk ikke vite kjønnet.

På de fleste av UL var det også for tidlig å se noe.

Var på innvendig UL i uke 7 for å se om det levde(spira springer på stua nå[8D][:D]) noe det gjorde.... Var på ordinær UL i uke 17+6.... De trodde det var jente men ikke sikker.... og det ble jente[:D]

Svarer selv om jeg ikke faller inn i målgruppen din. Var på ordinær UL i uke 18 og fikk vite det var gutt, og ut kom en gutt. 

Var på tidlig UL i uke 10, da så de naturlig nok ikke kjønn. Sa gutt i uke 17+6, og det stemte.

Jeg var på flere tidlige UL'er men vi prøvde ikke å se etter kjønn da. De tok jeg kun for å se at barnet hadde det bra. [:)] Dessuten var det altfor tidlig til å se noe i uke 7 og 12 [:D] På den ordinære UL'en hadde de rett begge gangene.

Back
Topp