Fikk du strekkmerker?

Jepp, på overtid i uke 42. Kunne godt ha droppa det da ;)

Fikk ikke :-) gjorde ikke noe for å unngå det heller.....

So far so good...., litt koksolje i dusjen for kosen sin del tror ikke det er avgjørende. :) I mnd igjen nå ,krysser fingrene men hvis det sjer.... so be it :)

Fikk en del bittesmå med første. Ingen flere med andre, men noen av de gamle sprakk opp igjen. Nå to år etter synes de ikke lengre.

Fikk noen nederst på magen( så ikke disse før en stund etter fødsel) og noen på håndtaka.. :)

Smurte meg litt nå og da :p

Ikkje når eg va gravid. Har ein heil haug ette eg va ekstremt øvevektig ;)

Ja på magen, de er ikke rød eller noe sånt da, men de vises jo likevel.

Litt med nr 1, ingenting ekstra med nr 2 og mer med nr 3 :P

Fikk 2 på låret :-P får se med nr 2 :-)

Jeg fikk massevis, både på mage, lår, rumpe og pupper. Plager meg ikke i det hele tatt, for det første syns jeg ikke de er så stygge og for det andre så vet jeg jo at de kommer til å blekne en god del :)

Jeg har allerede fått noen på innsiden av låta som er lilla nå. Fått noen på undersidev av magen og på hoftene, men disse er ikke like synlige. Har 1 mnd igjen, så får bare vente og se.

Jeg fikk et strekkmerke på 1-2 cm på skrå ned mot venstre siden av navlen, og 5 "prikker" på 1/2 - 1 cm øverst på venstre lår fra bikinikanten og utover.

Fikk dem i uke 39. Nå er det 4 1/2mnd siden fødselen og man ser det ikke så godt, og det blekner vel helt etterhvert :) Synes de er litt fine jeg, minner på kroppen om hva jeg har gått gjennom.

Back
Topp