Fikk du strekkmerker?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Hadde mange strekkmerker fra før, fikk ingen nye men fire av de ble litt lengre bare :)

babyjente 27 Juli ♡

Jaaaaaaa... og som alle sa til meg ;krem og olje funker dårlig.
Ikke stolt over tigerstipene enda, men kommet kanskje etterhvert

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Har faktisk ikke strekkmerker på tross av tre svangerskap. Eneste synlige tegn på at jeg har vært gravid er at huden er litt skrukkete rundt navlen.

Jaa, fikk en del på lårene og brystene.... men tror ikke de blir så synlige når de lysner.

Ikke et eneste ett! Og har ikke smørt meg med noe sin helst ila graviditeten. Har mange strekkmerker fra før av(puberteten) så overrasket over at det ikke kom noen nye.

❤ Venter en gutt 5. juli ❤

Fikk noen få små rundt navlen bare.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Blei et lite lyn (son Harry Potter style) på den ene siden. . Men er veldig lyst så plager meg ikke...:)

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Jeg fikk strekkmerker ca 3 uker etter at jeg hadde født???
Orker ikke å tenke på det :P Men skjønner ikke hvorfor i svarte det kom nå?
Fikk også en sånn stripe både under og over navlen. Forsvinner den etterhvert eller bare blekes den?

Fikk også en sånn stripe både under og over navlen. Forsvinner den etterhvert eller bare blekes den?

Jeg har også fått en liten stripe nedover magen etter fødselen. Jeg har fått det etter tidligere fødsler også, og da har den forsvunnet etter en stund.

Ikke ett eneste strekkmerke :D andre sv.skapet og fikk ikke noen første gangen heller. :)
Fartsstripen har blitt litt mer synlig etter at magen forsvant, men den forsvinner nok slik som sist.

Ingen. Men hadde noen fra puberteten på lår og pupper da.

Fikk ingen å det var litt rart, jeg var så tynn når jeg ble gravid, men tror det var fordi jeg vokste sakte men sikkert, å så fødte jeg litt før gikk ikke to uker over som mange. Har noen små på lår etter å ha gått veldig mye å fort opp å ned i tennåra.

❤gutt født 27/6❤

Ingen denne gang. :)
Har fremdeles "stjerna" mi rundt navlen etter første graviditet :P

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Siste ukene fikk jeg 5 små strekkmerker på det ene låret, ellers ingen:D

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Ingen faktisk :)

Back
Topp