Fikk du noen fine ultralydbilder?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Ultralyd er alltid spennende, uansett om et er tidlig eller ordinær :Heartpink

Har dere fått noen fine bilder fra ultralyd, eller var det en som var kamerasky i magen? :)

Vi har noen bilder fra tidlig UL som er OK, hadde OUL på tirsdag og de bildene ble ikke noe å ta vare på Han inni der er tydeligvis like glad i å ta bilder som pappaen sin

Fikk greie bilder både på TUL og OUL [emoji4] Gjemte seg en del så jm måtte jobbe litt og jeg måtte en tur av benken for å gå/gynge i håp om at den lille skulle bytte stilling[emoji28]

Fikk veldig klare og fine bilder til tross for en aktiv krabat. Ble også spurt om jeg ville komme tilbake og brukes som undervisning for studenter siden jeg avga så tydelige og klare bilder. Takket gladelig ja til det[emoji16]

Fikk veldig klare og fine bilder til tross for en aktiv krabat. Ble også spurt om jeg ville komme tilbake og brukes som undervisning for studenter siden jeg avga så tydelige og klare bilder. Takket gladelig ja til det[emoji16]
Det skal jeg også! :) Her skal de trenes på å se på hjertet, hovedsakelig, så vet ikke hvor mye jeg får se av resten av babyen :P

Det skal jeg også! :) Her skal de trenes på å se på hjertet, hovedsakelig, så vet ikke hvor mye jeg får se av resten av babyen :P

Samme her, men hun som ringte forsikret meg om at jeg skulle få se hele babyen også [emoji16] så denne gangen får svigermor bli med siden samboer jobber den dagen jeg skal i vei [emoji5] veldig kjekt å kunne være til hjelp og samtidig få se den lille en ekstra gang [emoji16][emoji170]

Samme her, men hun som ringte forsikret meg om at jeg skulle få se hele babyen også [emoji16] så denne gangen får svigermor bli med siden samboer jobber den dagen jeg skal i vei [emoji5] veldig kjekt å kunne være til hjelp og samtidig få se den lille en ekstra gang [emoji16][emoji170]
Er det st Olavs du hører til også? :)

Fikk flotte bilder fra ultralyd 15 uker.
De jeg fikk på ordinær ultralyd (18uker) var det ikke like lett for baby var så aktiv Men fikk se gode bevegelser på skjermen under ultralyden, hørte hjertet slå og at alt var vel

Han gøymde seg godt i den eine kroken og når han først våkna så snudde han ryggen til :( Heldigvis er han frisk og da er jo da som er viktigast :happy:

Så bra du sa ja til det :happy:

Back
Topp