fikk du høy strømregning?

S Reve

Glad i forumet
Har grudd meg skikkelig til den skulle komme..Hørt så mange som har fått skikkelig dyre regninger..
Men,så dukket den opp,og var på 2200kr,ikke ille [:D]

Huff jaaaaaa.... [:'(][:(][:@]
Har hatt sånn avtalegiro og betalt hver mnd, men oppgjørsregninga kom på over 6000,-!!!! [:'(] Flotters... Men har inngått avtale med nedbetaling da. Og nå er det slutt på avtalegiro hos strømleverandøren vi bruker fikk jeg beskjed om. Nå skal det leses av hver mnd! Det føler jeg er mye bedre! [:)]

5800... og vi bor i leilighet!!!
Ingen som kan fatte at det er mulig..
Har kun en panelovn og en oljeovn(som bare brukes på det kaldeste)
Så bruker jeg vask-tørk og oppvaskmaskin ganske flittig... men nesten 6tusen??

Ja!!!!! 7210,-!!!!

Nettleie på 5.500 og strøm på 7800.
Hipp hurra for Trøndelag!!
Nå vil VI ha monstermasser og nok strøm inn!!

leietakerne dekket 3000 av dette med sin akonto da, men det var alikkavel over 10.000 på oss! jiiisses.
Godt feriepengene fra NAV kom nå.

vi fikk på 2700 (500 kr mer enn vi pleier ha... men hadde like høy regning som dette på samme tidspunkt for 1 år siden..). Så er fornøyd jeg [:)]

Dere som har fått så sinnsykt høye regninger, er det for kun 1 mnd??? eller er det for 3 mnd kanskje?
Vi fikk på 2700, men vi har 180 kvadrat å holde varme i også da.. så syntes ikke det var vond pris.. (det var for både nettleie og strøm..). men kanskje strømmen er mye dyrere der dere bor..!?

Kom på 5000 kr her med nettleie og strøm. Og vi har enebolig på 120 kvm. Så jeg synes det var helt ok med tanke på at andre med liten leilighet har fått samme i regning[:)]

Fikk på 5000kr.. Det er kun meg og Dennis som bor her, har varmekabler i 2 rom + en vifteovn. Jiiippiiii....... Dette var for 2 mnd.

jaa!! [:'(]

vi fikk på 5400 kr for 2 mnd (nettleie + strøm). Vi har hus, men var likevel dyrere enn hva vi pleier å få:(

Strømregningen er for 3mnd her,så da er vel kanskje ikke 7210,- så galt da..selv om det føles slik!

Her kom den på nesten 4000 kr. Både nettleie og strøm... Vi pleier å ha rundt 1700-2500,så merket den... Har enebolig.

Heldigvis var vi borte hele den kalde perioden så her var den på usle 500kroner [8D]

ORIGINAL: elva*

Dere som har fått så sinnsykt høye regninger, er det for kun 1 mnd??? eller er det for 3 mnd kanskje?
Vi fikk på 2700, men vi har 180 kvadrat å holde varme i også da.. så syntes ikke det var vond pris.. (det var for både nettleie og strøm..). men kanskje strømmen er mye dyrere der dere bor..!?

5800kr for 90kvm, i blokk med beboere under over og ved den ene siden... Regningen var for 2mnd. Bor i Akershus

BUFFELUREMAMMA: OMG!!!!

Back
Topp