Fikk du beskjed om at donasjon var beste mulighet?

Høsteple

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Hei!
Hvordan kom dere frem til at donasjon var riktig?
Ble dere fortalt at det var beste sjanse? Av privat eller offentlig klinikk?
:bookworm:
 
Etter 8 forsøk så var det det som ble anbefalt for meg, både av offentlig og privat... hva med deg?
Har ikke fått det anbefalt, men usikker på om jeg bør anbefales det? Vi har ennå noen på frys, regner med det kanskje kommer i sluttsamtalen om det ikke blir noe ut av de siste i fryseren.
 
Vi fikk anbefalingen etter mange forsøk med ivf uten resultat og etter to spontane graviditeter som ikke ble fullført (en SA uke 17 og en MA uke 7).

Tilslutt sa legene at de ikke ville fortsette med ivf da det ikke ga de resultatene som var ønsket. De snakket da om andre muligheter og kom inn på eggdonasjon. Har fått samme råd både fra offentlig og privat.
 
Vi fikk anbefalingen etter mange forsøk med ivf uten resultat og etter to spontane graviditeter som ikke ble fullført (en SA uke 17 og en MA uke 7).

Tilslutt sa legene at de ikke ville fortsette med ivf da det ikke ga de resultatene som var ønsket. De snakket da om andre muligheter og kom inn på eggdonasjon. Har fått samme råd både fra offentlig og privat.
Takk for at du delte :)
 
Hei!
Hvordan kom dere frem til at donasjon var riktig?
Ble dere fortalt at det var beste sjanse? Av privat eller offentlig klinikk?
:bookworm:
Jeg var gjennom 8 ferske forsøk, uten å få ett eneste egg på frys. Det var alltid bare akkurat ett til to til innsett. Etter det 8.. fikke vi beskjed om at ed var vår beste mulighet også fordi eggkvalitet var veldig dårlig
 
Vi var gjennom 6 IVF forsøk, alltid kun ett til innsett, hadde flere kjemiske. Legene mente det var pga gamle egg. :) Vi tok opp ED med legen før de rakk og snakke med oss om det. Legen var veldig enig, men sa at det måtte være opp til oss. At det kunne selvsagt være mulig vi ble gravide med egne egg etter 10 forsøk, men at ting selvsagt ikke ble bedre gitt alderen. Er veldig glad vi valgte ED, er 6+1 i dag. :)
 
Back
Topp