fikk dette på mail?????

valentinesbaby

Gift med forumet
Cyril Ziman, Director
Cyril Ziman & Associates,
43 Keyes Avenue
Rosebank, 2196
Gauteng / Johannesburg
Rosebank. 2121-
Republic of South Africa

Good day,

I am Barrister Cyril Ziman, a solicitor at law. I am contacting you in respect of a dormant account which
amounts to Eleven Million, Three Hundred Thousand Dollars belonging to my late client who shares similar
surnames with you.

I was given an ultimatum from the Bank to provide a member of his family and all efforts to locate any has
been proven Unsuccessful.

I want to present you as a surviving family member to enable you put a claim to the funds. Please indicate
your interest for more information by responding to my private email account: zim_cyr@8u8.com

Thanks,
Cyril Ziman
  Ja, det ersikkert noe bullshit, men fyren er jo advikat i RL... (har sjekket opp) andre som har fått noe sånnt????

skjønner jo at det er tull[:D]  men skjønner ikke at de kan bruke en virkelig manns navn og firma??

Har ikke fått - men for meg lyser det svindel lang vei[;)]

Du kan jo ta den med til noen som kan sjekke opp det for deg..
det gjorde tanten min da hun fikk noe lignende, å det var svindel da.. hehe

gubben fikk en sånn en i forrige uke!

ORIGINAL: Flinke Tammis

ORIGINAL: valentinesbaby

skjønner jo at det er tull[:D]  men skjønner ikke at de kan bruke en virkelig manns navn og firma??

Kan være fiktivt det også. At de bare har laget ett navn og firma.. Sleipe jævler!

jaja Tammis, får ta og avbestille turen jeg har bestilt til oss da:( jeg trodde jeg ville motta myyyye pæng jeg[:(]

Jeg håper alle som får sånne mailer skjønner at det er tull...hvorfor skulle noen plutselig bare ville gi deg penger???? nei, høres det for godt ut til å være sant så er det nesten alltid det - desverre! Åpner ikke sånne mailer engang, kunne likegodt inneholdt virus og drit...

Jeg er ganske så sikker på at hvis du skriver tilbake at du er ineressert, så får du beskjed om å overføre en liten sum penger, så kommer du til å motta pengene...

Lukter svindel lang vei....

Bare noe tull..de har nok "stjelt" identiteten hans..jeg får ofte mld fra folk jeg har på msn, men mld er likevell ikke fra de..sånn "hello ckeck this out..."osv

sambo fikk slik mail for 1 år siden. mente han googla opp banken å der kom det opp flere sider med svindel. 

Back
Topp