FIkk dere?

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Dere som fødte før uke 37 fikk dere antibiotika ? Var på føden en tur på fredag.. der sa hun til meg at alle som føder før 37 uker gir dem antibiotika til bare for sikkerhets skyld ! jeg fødte i 36 uke sist å da fikk jeg ikke det, fikk dere andre som fødte før uke 37 det ? har aldrig hørt om det før jeg :)

Eg fødte 36+0 ifjor sommer, og eg fikk ikkje antibiotika. Fikk litt flytende paracet grunnet forhøyrt kroppstemperatur under fødsel syns eg å huske, men ikkje noe anna... :)

Er ikle det dersom det er snakk om (langvarig) vannavgang i tillegg til prematur?

Er ikle det dersom det er snakk om (langvarig) vannavgang i tillegg til prematur?
Kanskje det ja.. var aldrig noe snakk om det sist gang. er jo 3 år siden da så kanskje noe nytt de har begynt med på det sykehuset. hun sa bare rett før jeg skulle gå at om jeg føder nå før uke 37 så gi de antibiotika just in case.. og det gjorde de på alle fødseler som startet før uke 37.. nå har jo jeg lite fostervann.. men vi vett ikke om jeg lekker da..

Back
Topp