Fikk dere penger?

enogtosmå

Gift med forumet
Dere som går på sykenger fra NAV... (Jeg ikke sykepenger gjennom jobben lenger siden kontrakten gikk ut i mai) Fikk dere penger for Juni? Jeg har bare fått penger for de sagene i mai jeg ikke hadde jobb og lurer på om jeg da får en mnd eller to mnd lønninge denne mnd :)

ja siste siden av sykemeldingen sendte du vel til nav da i juni og juli..... så da skulle du fått fra de... men det er da rart om du ikke har fått de enda? de skulle du jo fått forrige mnd.
Så lenge man ble sykmeldt før jobben tok slutt, skal man ikke miste penger under sykemeldingsperioden.

Jeg har ikke fått sykepenger denne mnd, men det er fordi den idiotiske jobben ikke har sendt inn lønnsopplysningene mine. GRR....

Jeg fikk litt penger i slutten av juni som jeg regner med var for de dagenene i slutten av mai som ikke jobben betalte. Synes det var rart jeg ikke fikk for juni også egentlig. Jeg har levert sykemelding frem til 15 aug jeg. Jeg har vørt sykemeldt lenge, så jeg har krav på sykepenger i fra nav.

Jeg har heller ikke fått penger i juni og venter fortsatt, har kontaktet nav men eneste dem sier er at dem har ca 12 ukers behandlingstid på sykemeldinger :(  men jeg fikk jo penger fra nav i mai og da bør jo saken min være ferdig behandlet? forstår ingenting jeg .

12 uker???? Fikk beskjed om fire uker jeg altså.. Synes 12 uker hørtes veldig mye ut. Skal man liksom gå tre måneder uten penger da?

Jeg sliter litt hehe, men ser jo nå at det er normalt. På NAV sa de at det tok ca tre uker fra de får papirene, til jeg får penger, og jobben sendte dem inn 23. juni. Men jeg fikk ikke penger den 13, som var siste utbetalingsato, neste er 25, så de regnet med jeg skulle få da, men ingen kan si om NAV har registrert papirene fra jobben, for det gjør de ikke før de behandler den, så jeg går liksom i uvisshet og bare trøkker og venter... 

Oj... Det var med andre ord veldig dumt at samboern min har brukt 10 000,- på terrasse da... :-S

Jeg skal ikke klage på nav i Fr.stad lenger tydeligvis :P
Jeg har alltid fått penger samme mnd om jeg har levert inn sykemeldinga før den 10.-15. i mnd og ingenting da har manglet. 12 ukers behandlingstid??? det er jo helt villt. Hva skal man eta i mellomtida da.... luft?

Back
Topp