Fikk dere noen fine gaver?:-)

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Selv fikk jeg tre fine puter med dyremotiv jeg hadde ønska meg, også fikk jeg MASSE hjemmestrikket til ciljan, og det var sååå fint:D:D
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Selv fikk jeg tre fine puter med dyremotiv jeg hadde ønska meg, også fikk jeg MASSE hjemmestrikket til ciljan, og det var sååå fint:D:D
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Her er mor overveldet over alle gavene. Alle fikk fine, nyttige og flotte leker. Mellomjula er berget.

Selv fikk jeg papirkutter og klokke og ismaskin.
Mini fikk noe ulltøy, uro (to til og med!), armbånd og bestikk og servise :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Fikk stokke tripp trapp med new born sete og vippestol :D smykkeskrin, skjorter til å amme i, skinn hansker, verdens beste mamma kopp, kopp med mamma, tekopp med matchene eske med pusekatter og hunder, lommebok, ansiktkrem, toast jern, marius sengetøy, klær til lille frøkna, globus og krabbeteppe :D så fornøyd :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Høydepunktet var nok konsertbilletter til Metallica i juni :D :D MED hotelovernatting :D Da skal guttene være hos bestefaren, bareå begynne å øve på grøtspising over nyttår :P

Masse fint! :-) deler til samleserviset, presskanne, vannkoker, ministøvsuger, erik bagger skål, rosendahl kaffeglass og snacksskåler, penger, ullsokker og buff..

Mini fikk masse klær - garderoben i str. 74 er i boks ;-) En del leker (hadde knapt leker fra før så det var bra), bæremeis, lammeskinn, sengesett, sko, smokker og penger :-) :-)

Og hunden fikk fire bein - hihi :-p

Sendt fra mobilen.

Fikk et nydelig proselenstre fra villeroy og boch som spiller melodi og man har telys inni, hodeputer fra høie,gavekort 800kr bik bok, gavekort 800kr tilbords, kakesettet med spade og skjeer til servise vi har(white prime),4asjetter ala white prime, sausesett ala white prime, hvit almanakk, bodymist, bodylotion, sorte og sølvfarga telys holdere, kryssordblader osv:)

Veslegutt fikk haugevis med klær bl.a. nydelig blå fleecedress, dkny drakt, stilige jeans og skjorter. Han fikk videre sort tripp trapp med new born settet til, lekebil, rangler,bamser, kjempe fint leketeppe med ulike figurer og stimuli, fleeceteppe osv:)

Veldig fornøyd:D

Last edited:
Vi fikk masse flott! Bl.a. middagstallerkner, vannglass, vannkaraffel, salt&pepperkvern, ildfaste former og skåler (alt fra Rosendahl) som jeg hadde ønsket oss :P Høydepunktet var vel gaven fra mannen: Bergans fleecejakke som jeg hadde ønsket meg og gavekort på massasje. Hurra! :D

Ungene fikk enorme mengder, det ble nesten for mye syntes jeg.
Jentungen fikk mest leker (bl.a. dukkevogn, kjøkken og bøker), men også litt klær.
Lillebror fikk for det meste klær, heldigvis (har jo massevis av leker etter storesøster). Mange av dem var så flotte at jeg kunne ønske at mannen hadde like :P;)

Begge fikk store, bråkete leker av onkelen sin :D

fikk masse fint:-) bl.a nye stoler til spisestuen, gavekort på til sammen 2500kr så vi fikk kjøpt oss ny skriver og micro :-), et par bøker også fikk jeg Nordic grip vintersko med pigger av sambo som jeg ønsket meg, fikk så beskyttelsesmappe eller hva jeg skal kalle det til tlf med plass til kort av ungene :-)

Vi fikk masse flott! Bl.a. middagstallerkner, vannglass, vannkaraffel, salt&pepperkvern, ildfaste former og skåler (alt fra Rosendahl) som jeg hadde ønsket oss :p Høydepunktet var vel gaven fra mannen: Bergans fleecejakke som jeg hadde ønsket meg og gavekort på massasje. Hurra! :D

Ungene fikk enorme mengder, det ble nesten for mye syntes jeg.
Jentungen fikk mest leker (bl.a. dukkevogn, kjøkken og bøker), men også litt klær.
Lillebror fikk for det meste klær, heldigvis (har jo massevis av leker etter storesøster). Mange av dem var så flotte at jeg kunne ønske at mannen hadde like :p;)

Begge fikk store, bråkete leker av onkelen sin :D

Åh,så masse flott:D Rosendahl har mye fint, liker det merket selv! Har bl.a. noen glassboller.
Ohhh, misunner deg det gavekortet ja;)

Fikk Tripp trapp stol, kakefat. kaffe sett, smykke, og ungene fikk haugen med klær, leker +++ :)
Utrolig kjekt med klær så slipper vi å kjøpe så mye selv :P

Vi fikk så mye til lille gutt at jeg ble rent flau. Kjempe hyggelig men jeg ble helt overveldet over hvor gavmilde folk var.

Back
Topp