Fikk dere noen "fødsel tegn" før dere fikk babyen?

Rosita33

Flørter med forumet
Jeg har ei uke igjen......og jeg kjenner absolutt ingenting. Lurer på alt kan begynne plutselig. Har lest at mange har begynt med rier eller lekker vann eller har mistet slimproppen eller har menstruasjon smerter. Jeg sitter her og vente på noe, men det skjer ikke noe.

Gikk dere på overtid?

ikke ett eneste tegn.. 40+0 lagde jeg verdens største sytetråd på terminforumet mitt om at denne ungen ALDRI kom til å komme ut.. 40+1 var han ute. Så feil kan man ta [8D]

Ingen tegn.. ble tatt på senga[;)]

Skjedde 3 uker før termin.. mulig det var noen tegn.. men ikke som jeg la merke til i alle fall..

Sambo var bortreist.. var endel diskusjoner før han reiste... om det var forsvarlig at han tro.. Men han var 100% sikker på at jeg i alle fall gikk over termin.. så feil kan man ta altså[:D]

Fikk 15 dager før. Ingen forvarsel i det hele tatt før vannet plutselig gikk. Var heldigvis akkurat ferdig med julebaksten, og skulle legge meg ned på sofaen for å slappe av litt, og ta meg en god strekk! Plopp! [8D] Så absolutt ingen forvarsel her!

Hodet ble festet noen uker før fødselen, eller merket jeg ingenting før på selve dagen. Og det var FØR tiden! [:)] Rask fødsel, så ikke noe å klage på. [:)]

Fikk 2 dager før termin.. Og to dager før det igjen, følte jeg meg nummen, det prikket (akkurat som når beinet sover) bare inni tissen.. hehe... Var ikke lett å forklare..

Å da tenkte jeg at nå skjer det snart.. [:D]

INGEN modningstegn før vannet gikk en morgen fire dager før termin, da jeg lå og sov.
Jr. ble født ca. 15 timer senere. [:)]

Var hos JM bare noen dager i forveien - hun satte opp ny time termindagen og regnet med å se meg da. [;)][:D]

Hmm, vet ikke om det var tegn eller... men hadde ikke hatt noe særlig vann i kroppen, men fyltes på nesten 2 uker (hun kom 3 uker før). Kommer nok til å ta det som et tegn på et det nærmer seg i allefall hvis det skjer denne gang også.
Men noe nærmere tegn hadde jeg ikke før vannet begynte å gå.

jeg hadde absålutt ingen fødselstegn med verken nr1 eller nr 2..
men nr 1 gikk plutselig vannet...og dro til føden like etter....
med nr2 satt jeg plutselig der med rier![:D] måtte skyyynde oss til føden...hadde visst 8cm da vi tilslutt kom frem til sykehuset[:D]
nr1 kom 4 dager på overtid..
nr 2 kom på termin[:D]

Gikk ikke dagene før fødsel, men det var pga bekkenet som trøblet, men fikk skikkeli nedpress i tillegg som igjen gikk utover bekkenet.
Tenkte ikke over det at NÅ kommer det til å skje. var mer forbanna for at eg kom til å bli nødt til å ligge på sofaen i iallefall 3 uker til! Så gikk vannet plutselig! Trodde eg hadde tissa på meg:p (3 uker før termin)

Maserier lille julaften og julaften, men de ble aldri regelmessige. 1. juledag våkna jeg i ni-tida og visste at NÅ var det igang.

Dette var fire dager over UL-termin.

Back
Topp