Fikk dere noe fra bf i dag?

har ikke regnet meg og få noe men håpet på en meld... men han skrev i går og sa vi snakkes når han kom hjem om 14 dager for eg ikke har svart på meld han med en gang siden eg e i spania og ikke har med mob ut....(bare spansk kontant kort eg har kjøpt)
da gadd han ikke skrive med meg og vente på svar[8|]
men trodde likevell eg skulle få en sms i dag[&o]
 
ORIGINAL: MarcusMamma

har ikke regnet meg og få noe men håpet på en meld... men han skrev i går og sa vi snakkes når han kom hjem om 14 dager for eg ikke har svart på meld han med en gang siden eg e i spania og ikke har med mob ut....(bare spansk kontant kort eg har kjøpt)
da gadd han ikke skrive med meg og vente på svar[8|]
men trodde likevell eg skulle få en sms i dag[&o]

 
Du mener når du kommer hjem, ikke han? Kanskje han tenker han ikke vil forstyrre deg når du er på ferie eller noe...?
 
Har lurt på hvor du har vært, har ikke sett deg på en stund[:)] Men du er altså i Spania[:D] Heldige du!
 
ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: MarcusMamma

har ikke regnet meg og få noe men håpet på en meld... men han skrev i går og sa vi snakkes når han kom hjem om 14 dager for eg ikke har svart på meld han med en gang siden eg e i spania og ikke har med mob ut....(bare spansk kontant kort eg har kjøpt)
da gadd han ikke skrive med meg og vente på svar[8|]
men trodde likevell eg skulle få en sms i dag[&o]


Du mener når du kommer hjem, ikke han? Kanskje han tenker han ikke vil forstyrre deg når du er på ferie eller noe...?

Har lurt på hvor du har vært, har ikke sett deg på en stund[:)] Men du er altså i Spania[:D] Heldige du!

 
ble litt rotete det der innlegget mitt... hehe... ja vi skriver meld hver dag men når han skriver på dagen så svarer eg ikke alltid før på kvelden for mob ligger ofte hjemme eller i vesken uten at eg ser på den men da ble han sur og ville ikke snakke med meg før eg kom hjem om to uker for han ikke gadd og vente på meld fra meg hele dagen...[&:]
 
ja prøver titte innom litt innimellom her men vi har litt problemer med nettet så ikke alltid lett... savner dere og bv masse men godt med ferie og... vert her 3 uker så kommer hjem om 2[:)]
 
Jeg fikk en kake som var fra både han å Sander![8|][:D]
 
ORIGINAL: MarcusMamma

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: MarcusMamma

har ikke regnet meg og få noe men håpet på en meld... men han skrev i går og sa vi snakkes når han kom hjem om 14 dager for eg ikke har svart på meld han med en gang siden eg e i spania og ikke har med mob ut....(bare spansk kontant kort eg har kjøpt)
da gadd han ikke skrive med meg og vente på svar[8|]
men trodde likevell eg skulle få en sms i dag[&o]


Du mener når du kommer hjem, ikke han? Kanskje han tenker han ikke vil forstyrre deg når du er på ferie eller noe...?

Har lurt på hvor du har vært, har ikke sett deg på en stund[:)] Men du er altså i Spania[:D] Heldige du!


ble litt rotete det der innlegget mitt... hehe... ja vi skriver meld hver dag men når han skriver på dagen så svarer eg ikke alltid før på kvelden for mob ligger ofte hjemme eller i vesken uten at eg ser på den men da ble han sur og ville ikke snakke med meg før eg kom hjem om to uker for han ikke gadd og vente på meld fra meg hele dagen...[&:]

ja prøver titte innom litt innimellom her men vi har litt problemer med nettet så ikke alltid lett... savner dere og bv masse men godt med ferie og... vert her 3 uker så kommer hjem om 2[:)]

 
Jeg leste meg frem til at det var det du mente[:)] Han bryr seg da, det er jo tydelig[;)]
Klart du savner bv![8D]
 
ORIGINAL: Missi

Jeg fikk en kake som var fra både han å Sander![8|][:D]

 
Så heldig du er, da![:D] Nå fikk jeg lyst på kake..
 
fikk sms fra pappan til bebisn i magen, samt han sa han hadde veldig lyst jeg skulle bli med til mamman hans og spise middag.
men jeg ligger syk og er veldig sliten og slapp. så orket ikke det. men god tanke da[:)]

pappan til gutten min var å hentet dattra mi, kom på døren med barna. lagde middag og bakte kake til meg.. mens jeg lå på sofan med en kopp te[:)]
Noe jeg satt utrolig mye pris på!
 
ORIGINAL: Storm

fikk sms fra pappan til bebisn i magen, samt han sa han hadde veldig lyst jeg skulle bli med til mamman hans og spise middag.
men jeg ligger syk og er veldig sliten og slapp. så orket ikke det. men god tanke da[:)]

pappan til gutten min var å hentet dattra mi, kom på døren med barna. lagde middag og bakte kake til meg.. mens jeg lå på sofan med en kopp te[:)]
Noe jeg satt utrolig mye pris på!

 
Wow! Begge mannfolka stilte opp! Svært så heldig du er da![:D]
 
ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: Storm

fikk sms fra pappan til bebisn i magen, samt han sa han hadde veldig lyst jeg skulle bli med til mamman hans og spise middag.
men jeg ligger syk og er veldig sliten og slapp. så orket ikke det. men god tanke da[:)]

pappan til gutten min var å hentet dattra mi, kom på døren med barna. lagde middag og bakte kake til meg.. mens jeg lå på sofan med en kopp te[:)]
Noe jeg satt utrolig mye pris på!


Wow! Begge mannfolka stilte opp! Svært så heldig du er da![:D]


Ja, skal ikke klage på Bfdrene jeg. pappan til snuppa mi gratulerte meg også da.. og sa hvis det var noe han kunne gjøre, så måtte jeg bare si fra.
Har egentlig ingenting å klage på når det kommer til Bfedrene[:)]
 
ORIGINAL: |ngebjørg og Nikolai

ORIGINAL: Huldermamma

ORIGINAL: hønepønemor

Har ikke hørt eller fått en dritt, men er vant til det, han brydde seg ikke om det når vi var sammen heller, og fikk lixom så "dårlig samvittighet" når eg husket han på farsdag og valentines når vi var sammen, enkelte mannfolk skulle ha bodd hos moren sin resten av livet, de egner seg bare ikke i andre settinger[8|][8D]


SIGNERER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hehehe BF til nikolai bor forsatt heime, han er 27 [:D][:D][:D][8D]


Ja, hehe der ser du[8D] LIKE GREIT[:D][:D]
 
ORIGINAL: Blondy*

nei... men så har jo ikke barnet vårt fått julegave eller bursdagsgave heller da..

 
DET er dårlig![:@]
 
Ikke ett ord fra BF nei..[:'(]
 
Men derimot fikk æ gratulasjoner fra ett par kompiser.. [;)] Å mamma da selvfølgeli.. [:D]
 
ORIGINAL: Monsilar

Ikke ett ord fra BF nei..[:'(]

Men derimot fikk æ gratulasjoner fra ett par kompiser.. [;)] Å mamma da selvfølgeli.. [:D]

 
Gode kompiser og snille mamma[:)]
 
I dag fikk jeg roser av bf. Det var MORSDAGSGAVE på etterskudd. Er det ikke valentines i dag a?, spurte jeg. Da ble han rød i toppen gitt..[:D] Han hadde selvsagt glemt det. Men jeg har uansett aldri feiret hverken morsdag eller valentines, så ble jo kjempeglad for blomstene[8D]
 
Jeg fikk ingenting av Bf den dagen. Men mamma kjøpte til meg og gav den til Eline og sa ho måtte gi den til meg.....
 
ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: oslojente1980

Fikk ingenting av BF. Han gratulerte meg med dagen..


Men da fikk du jo noe da, - en gratulasjon..[:D]

 
hehe det tenkte jeg ikke på[8D]
 
ORIGINAL: mamma_86

Jeg fikk ingenting av Bf den dagen. Men mamma kjøpte til meg og gav den til Eline og sa ho måtte gi den til meg.....

 
Mamser er best, spesielt på morsdag[:)]
 
ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: Kathrin

ikke få meg til å le [:D]


hehe...nå fikk i hvertfall du meg til å le..[:D] Regnet ikke med at så mange her har fått gaver og slikt av bf, men kanskje noen har fått et kort, sms eller noe? De er jo så....øh...søte disse karene til damene her inne..?[8D]

 
Flere morsomme her inne tror jeg....
 
ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: |Lica|

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: |Lica|

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: |Lica|

Fikk mld av bf kl 02.30 i natt hvor han skrev "mala" som betyr "slemming". hmm.. [8|]
Men ikke noe i dag, trodde jeg kom til å få men men..



Har du vært slem pike?[:D] Fysj på deg! Også trodde du at du skulle få noe i dag?[8D][:D]


Har vært litt slem pike, men ikke med han[8D][:D]
Trodde bare jeg kom til å få mld. I fjor fikk jeg 2 stk. En på den norske morsdagen og en på den chilenske morsdagen.



Så Chile har også morsdag! Dobbel gratulasjon var slettes ikke dårlig i fjor. Han var nok så rystet over din slemme side, at alt annet ble glemt i år[:D] Min er heller ikke norsk, så han er litt unnskyldt, han visste ikke det var morsdag


Har ikke alle land morsdag?
Håper ikke han vet hva jeg driver med om nettene[8D]
Har de ikke mødre selv disse pappaene, siden de glemmer sånt[>:]



Aner ikke..
Sånt nattesnusk er best om forgår i stillhet, ja..[:D]
Siden de tror de er gud, så har de kanskje ikke det?[&:]

 
Vet i Australia så har de morsdag på høsten og farsdag på våren, altså motsatt av da vi har...
 
Back
Topp