Fikk dere noe fra bf i dag?

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: stressa_mamma

da han var her og leverte mini fikk jeg beskjeden: jeg skal mest sansynlig bli pappa igjen... [:-][:o][:-][:o][:-]

og etter at han hadde dratt fikk jeg meldinga: "gratulerer med morsdagen forresten, vi har lagd noe til deg, men jeg glemte det hjemme.."

også har jeg fått gratulasjoner av to guttevenner, en med og en uten barn..


Oj! Litt stum her...hvordan er det for deg å høre det?

 
vel, jeg har ingen følelser what so ever for fyren, så sånnsett gjør det meg ikke noe. MEN, han stiller ikke opp for det ene barnet han har en gang, og tanken på at han da skal få et til?? jeg måtte skikkelig røske tak i han  (ikke fysisk da) og snakke skikkelig stygt til han midt i uka for at han skulle gidde å bruke mer enn et par timer på gutten sin denne helga... så... STAKKARS BARN!!
 
hadde jeg fått noe som helst av den fyren hadde jeg vel svimt av å eller daua hehe...
nei får nok med å ikke høre fra han jeg... [8D]
 
men fikk meldinger av venninner da...
 
ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: LilleFantis

Pøh, ikke en shiiiit! Ikke en liten melding engang.. Ikke at jeg forventet det heller![;)]

Men en kompis sendte meg melding å gratulerte med morsdagen, det var hyggelig[:D][:D][:D]


En melding burde koste dem så lite...Men uten forventinger, blir det heller ingen skuffelse[:)]
Kompiser er en fin oppfinnelse[:D]

 
Er så sant!![;)]
 
Og kompiser som bryr seg er bare så koselig[:D]
 
 
 
Nei. Han har vel glemt det, som han glemmer ALT annet.
Synes nå han kunne kostet på meg ei melding da...
 
Men nå brydde han seg jo nada når vi bodde sammen også. Glemte jo flere ganger bursdagen min også...
 
ORIGINAL: |ngebjørg og Nikolai

ORIGINAL: hønepønemor

ORIGINAL: |ngebjørg og Nikolai

ingenting, vil ikkje ha noe fra han heller [:'(][&:]


Å, herligHET for en nydelig gutt! Måtte bare si det, helt aldeles nydelig


tusen takk! <3 [:D][:D]

 
Er HELT enig! Nyyyyydelig!![:)]
 
nei gjorde ikke det, men så fikk ikke han noe av meg på farsdagen heller. han sendte meg en mms med bilde av småen som spiste kake da, men sto ingenting i mld. småen er nemlig hos pappaen sin i helgen. skrev tilbake og spurte om noe .. men han svarte ikke på det. typisk det [:'(]
 
ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: oslojente1980

Fikk ingenting av BF. Han gratulerte meg med dagen..



En gratulasjon er da noe...[:)]

Vell jeg sov der i natt (lang historie) og sa i dag tidlig før jeg dro at det var morsdag, og han sa "gratulerer"[8|] Hmm.. Jaja, ikke så farlig egentlig. Når mini blir stor kommer han sikkert til å finne på så mange søte ting[;)] Hehe


Å?? Sov du der? *Ikke nysgjerrig*[8D]
Selv er jeg ikke så opptatt av mors/farsdag, da jeg har en familie som aldri har feiret det. Men leste så mye om det her på bv, og da slo det meg at det eneste jeg har fått i dag er en krangel..

Hmm, vell! La oss bare si en fyllekule etterfulgt av dårlig dømmekraft[8D] Løp fort i dag tidlig![&:]

 
Så lenge man har beina i behold, så går det vel greit..[8D]
 
ORIGINAL: Mz Roma

Fikk ingenting. Han hadde jenta vår i helgen, så når han kom så sa jeg det var morsdag. Han ble skikkelig lei seg, da han ikke hadde fått med seg at det var morsdag i dag. Fikk beskjed om jeg burde fortalt det, da han aldri fikk med seg sånn, og at han hadde villet kjøpt noe til meg fra datteren vår.

 
Det var jo litt søtt, da, at han ble så lei seg..[:)]
 
Lurer på om jeg skal kjøre sånn nazioppdragelse på sønnen min når det gjelder å huske merkedager? Jeg kan lage sånn kalender med alle viktige bursdager merket inn, og henge den over senga hans fra fødsel av[:D] Siden så mange menn svikter på det..[:D]
 
ORIGINAL: Chatnoir

Fikk spørsmål i forige uke om hva jeg ønske meg. Så fikk jeg en sms i dag[:)]

 
Koselig med en sms, da[:)] 
 
ORIGINAL: Looney

Ja jeg fikk!! Fikk et kjempe kuult skjerf som han hadde med da han leverte nicholas i ettermiddag. Jeg var ute og møtte de på gårdsplassen og da kom Nicholas løpende mot meg med en pakke i hånden og gav til meg.

i tillegg fikk jeg stor bukett roser og hilsen i avisen, som mamma hadde ordnet[:)]

 
Du verden! *dåner*[:D]
Men veldig koselig, da, også det moren din hadde gjort[:)]
 
ORIGINAL: stressa_mamma

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: stressa_mamma

da han var her og leverte mini fikk jeg beskjeden: jeg skal mest sansynlig bli pappa igjen... [:-][:o][:-][:o][:-]

og etter at han hadde dratt fikk jeg meldinga: "gratulerer med morsdagen forresten, vi har lagd noe til deg, men jeg glemte det hjemme.."

også har jeg fått gratulasjoner av to guttevenner, en med og en uten barn..


Oj! Litt stum her...hvordan er det for deg å høre det?


vel, jeg har ingen følelser what so ever for fyren, så sånnsett gjør det meg ikke noe. MEN, han stiller ikke opp for det ene barnet han har en gang, og tanken på at han da skal få et til?? jeg måtte skikkelig røske tak i han  (ikke fysisk da) og snakke skikkelig stygt til han midt i uka for at han skulle gidde å bruke mer enn et par timer på gutten sin denne helga... så... STAKKARS BARN!!

 
Ja, jeg tenkte mest på hans rolle som far, og hvordan det er for deg å høre han skal ha enda et barn. Det gjør jo ikke utfordringene noe lettere akkurat..Håper virkelig det ordner seg dette her..[:)]
 
ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Nei. Han har vel glemt det, som han glemmer ALT annet.
Synes nå han kunne kostet på meg ei melding da...

Men nå brydde han seg jo nada når vi bodde sammen også. Glemte jo flere ganger bursdagen min også...

 
Hvis han var sånn da dere var sammen, så er det vel ikke akkurat en stor overraskelse at han er sånn når dere ikke er sammen. Men ja, helt enig - en melding burde han vel klare..dere har jo barn sammen..[:)]
 
ORIGINAL: EmmaT

nei gjorde ikke det, men så fikk ikke han noe av meg på farsdagen heller. han sendte meg en mms med bilde av småen som spiste kake da, men sto ingenting i mld. småen er nemlig hos pappaen sin i helgen. skrev tilbake og spurte om noe .. men han svarte ikke på det. typisk det [:'(]

 
Da går det i hvertfall begge veier...dritt når de ikke svarer[:'(]
 
ORIGINAL: @ngel

Fikk ikke fra bf og hadde heller ikke venta eller ønska det. [:'(]
Men fikk fra knetten (min mor som skrev den da, siden han ikke er 1 år engang.)
"Kjære mamma'n min, gratulerer me morsdagen. Hilsen Odingutten din. Stor klem."
Det var godt å få, gleder med til han blir så stor at han kan si sånt selv. [:D]

 
Åhhh, smelt...nydelige gutten din[:D] 
 
ORIGINAL: knerthen

Nei, ikke det at jeg forventa at det skulle komme heller. Men fikk melding av farmora til snuppa og Cerraliz[:D]

 
Koselig at mamman til pappan husket det da..., i det minste..Og Cerraliz[:D]
 
Jeg fikk en pakke med sjokolade fra Adrian når han kom hjem idag[:)]
Eller han ga den til meg også tok han den tilbake og ville ha den selv[:D]
 
ORIGINAL: hønepønemor

Har ikke hørt eller fått en dritt, men er vant til det, han brydde seg ikke om det når vi var sammen heller, og fikk lixom så "dårlig samvittighet" når eg husket han på farsdag og valentines når vi var sammen, enkelte mannfolk skulle ha bodd hos moren sin resten av livet, de egner seg bare ikke i andre settinger[8|][8D]

 
SIGNERER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ORIGINAL: ~Anni87~

Jeg fikk en pakke med sjokolade fra Adrian når han kom hjem idag[:)]
Eller han ga den til meg også tok han den tilbake og ville ha den selv[:D]

 
Gud, så frekk han er he he[:D] Herlige lillegutt[:D]
 
ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: Juliette



Å?? Sov du der? *Ikke nysgjerrig*[8D]
Selv er jeg ikke så opptatt av mors/farsdag, da jeg har en familie som aldri har feiret det. Men leste så mye om det her på bv, og da slo det meg at det eneste jeg har fått i dag er en krangel..

Hmm, vell! La oss bare si en fyllekule etterfulgt av dårlig dømmekraft[8D] Løp fort i dag tidlig![&:]


Så lenge man har beina i behold, så går det vel greit..[8D]

Hehe ja bra er det! Litt flaut når jeg sto fast utenfor da og han måtte komme å dytte[:-]
 
ORIGINAL: |ngebjørg og Nikolai

ORIGINAL: Huldermamma

ORIGINAL: hønepønemor

Har ikke hørt eller fått en dritt, men er vant til det, han brydde seg ikke om det når vi var sammen heller, og fikk lixom så "dårlig samvittighet" når eg husket han på farsdag og valentines når vi var sammen, enkelte mannfolk skulle ha bodd hos moren sin resten av livet, de egner seg bare ikke i andre settinger[8|][8D]


SIGNERER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hehehe BF til nikolai bor forsatt heime, han er 27 [:D][:D][:D][8D]

 
Been there, done that!!! Heimebuande mannfolk øve 20 burde hatt eit STORT trykk i panna; " Stay away!" !!![:D][8D][&:] Blæ, eg blir dårli... [&:]
 
Back
Topp