Fikk dere noe babyrelatert til jul?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Fikk dere noe til babyen eller som var myntet på graviditeten til jul?
Hva fikk du isåfall? Og ble du glad eller skuffet?

Ja fikk det jeg hadde ønsket meg :)

Fikk to bodyer, sokker og en pysj. Synes det var kjempe koselig :)

Fikk hjemmestrikket rumper❤️ En stor elefantbamse, vognpynt, babytepper og elektronisk brystpumpe :happy::happy:

Fikk en grå kanin bamse fra storebror som grandtanten min hadde kjøpt på hans vegne. Syns vel det er litt rart, men hyggelig (:

Er vel mest rart for denne damen vil ikke vite kjønnet fordi det ikke er vits å glede seg over en baby man ikke vet om alt går bra med...

Vi fikk en babystol vi hadde ønsket oss og babyklær også. Er glad i praktiske gaver, så veldig fornøyd

Fikk pledd og håndkle av en tante som gleder seg mye:happy:

Og to bodyer pluss et sett av mine foreldre som gleder seg:)

Fikk "starter kit" av broren min. Inneholdt ting som de ikke hadde klart seg uten med sin lille; F.eks nesesug, saltvannsampuller, tempmål, kremer osv. Veldig kjekt å få;) ellers fikk jeg noen gravidklær som jeg hadde ønsket meg :p

Gravidklær som jeg hadde ønsket meg:) Vi har ellers alt vi trenger:)

Fikk et par babytøfler fra kommende onkel og tante på fars side:) Ellers var det storesøster som fikk mest, vi har jo det meste vi trenger til nr 2, så hadde ikke regnet med å få noe nå til jul

Nei, jeg/vi fikk ingenting, som ventet og håpet.
Offentliggjorde graviditeten på julaften, på sosiale medier, så fikk mange hyggelige tilbakemeldinger der :happy:

Back
Topp