Fikk dere mer energi rett før fødsel?

Mammatilnoah

Flørter med forumet
Som ting er nå vet jeg ikke om jeg har energi nokk til å føde, jeg får ikke til å gå noe særlig så sitter og ligger for det meste men likevel er kroppen dødssliten av å ha vondt hele tiden ( pga bekkenet)... sover ikke om nettene å når jeg først sover våkner jeg heletiden så bli aldri ordentlig uthvilt, prøver om sove om dagene men det går liksom ikke. Kommer energien til jeg skal føde ? Er bare 2 uker til termin så er litt bekymret

Nei, jeg fikk ikke det, men til tross for 33 uker med bekkenløsning, lavt blodtrykk, migrene, hvorav de 18 første var med hyperemesis, klarte jeg å holde ut i 67 timer med rier. ;)

Du klarer å føde, det er kroppen din laget for, og den finner energi som du ikke tror du har. ;)

Prøv å slappe helt av selv om du ikke skal sove.
Sett deg til akkurat sånn som er best for deg, få partneren din til å lage mat til deg, og ikke bekymre deg for fødselen, den kommer uansett, og babyen kommer ut, selv om du er aldri så sliten. ;)

Som ting er nå vet jeg ikke om jeg har energi nokk til å føde, jeg får ikke til å gå noe særlig så sitter og ligger for det meste men likevel er kroppen dødssliten av å ha vondt hele tiden ( pga bekkenet)... sover ikke om nettene å når jeg først sover våkner jeg heletiden så bli aldri ordentlig uthvilt, prøver om sove om dagene men det går liksom ikke. Kommer energien til jeg skal føde ? Er bare 2 uker til termin så er litt bekymret
Du kommer til å klare fødselen garantert :) du vil få hjelp på veien om du skulle bli sliten (epidural), men det er bare noe kroppen klarer som regel. Jeg var ganske sliten av lite søvn over lang tid og rier to netter på rad, men kom meg gjennom fødselen greit. Kroppen får uante krefter og jobber for deg ganske mye. Ønsker deg masse lykke til :)

Jeg fikk et tips av jordmor på mandag, kjøp med deg noen pakker med druesukkertabletter. Det er sugetabletter som fåes kjøpt på apotek eller helsekost. Disse gir visst et skikkelig energikick og er også fine dersom du ikke orker å spise så mye under fødselen :) faren til en vennine bruker også de når han trenger sukker pga diabetes. På helsekosten her hadde de med smak av bringebær, jordbær og appelsin, kr 21 pr pk :)

Adrenalinet vil hjelpe deg gjennom❤️ Hadde UVI sist og hadde det heeelt grusomt. Jaggu fant ikke kroppen frem krefter man aldri trodde man hadde. Dette går bra, kjære deg❤️

Back
Topp