Fikk denne boka av jordmora

Novbaby

Her igjen..
Novemberskattene 2014 <3
I dag og den anbefales virkelig! Masse gode råd og mere fokus åå familie og litt andre ting, enn bare utviklingen på babyen. Finnes og ei bok som heter "Gravid", for første gangsfødende :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1400690368487.jpg
    1400690368487.jpg
    61,5 KB · Visninger: 102
Oi, spent på om jeg også få den da ; p

Jeg har vært to ganger hos jordmor, men ikke fått den, hvem er utgiver?

Fikk den også på legekontoret da jeg tok blodprøvene. :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Fra Libero ja.. håper alle får den. Mye bra lesing, for den som velger å lese litt om svangerskap og tiden etter på. Er jo en evighet siden jeg ble mamma sist, så synes den var bra :-)

Fikk boka for førstegangs og ei til då eg tok blodprøver hos legen og på første time hos jordmor spurte ho om eg hadde fått den og så fikk eg fleire hefter og noken blad frå ho :) flinke til å gi ut lesestoff :)

Kjekt å ligge å lese i på kveldane før ein sovner :)

Syns jeg også, og liker at det er plass til å notere ned litt tanker.. :-)

Jeg har en bok som heter svangerskapet uke for uke
Den er fantastisk. Det står om alt mulig, hvordan forandringer blir etter fødsel, når man bør ta kontakt med ler om den lille er syk osv. Ikke bare om graviditeten :D elsker den

Sent from my iPhone using BV Forum

Leser dere alle, eller tar dere det som det kommer??

Den der fikk ikke jeg :( Vil ha den, skal spørre etter den ved neste time ;)

Jeg fikk Libero sin bok for førstegangsfødende av fastlegen, og Sandviks sin + et blad av jordmor. Skal innrømme at bladet gikk rett i søpla, men bøkene liker jeg veldig godt :) Foretrekker Sandviks sin da, syns den var finere + at den har en del til mannen og :)

Jeg fikk Libero sin bok for førstegangsfødende av fastlegen, og Sandviks sin + et blad av jordmor. Skal innrømme at bladet gikk rett i søpla, men bøkene liker jeg veldig godt :) Foretrekker Sandviks sin da, syns den var finere + at den har en del til mannen og :)

Her brukes begge bøkerne :-)

Back
Topp