Fikk den idag:))))

Gudrun4

Betatt av forumet
Angelsound doppler dukket opp i postkassen idag.. Å jada, fikk inn klar hjertelyd.. *Smelt* å da gikk det jaggu opp for meg at jeg blir 2barnsmamma til sommeren.. Så nå kan jeg bare senke skuldre å vente til ul, kontroller å fødsel:) vært litt småbekymra når jeg meldte meg så tidlig inn på forumet her å sett så mange som har mistet.. Men nå vet jeg at jeg har ett bankende hjerte i magen, pjuhhh:))) det var mitt høydepunkt for dagen som jeg bare måtte dele. Fått beskjed av min mor å komme hjem til de idag så hu får høre:))

sommerfuglimagen skrev:
Savner *liker* knappen jeg altså ;)

ser du ikke likerknappen???
den er der....

Beste lyden i verden <3
Men vil bare advare deg mor å gjøre samme tabbe som meg.
Jeg trodde jeg fant hjertelyden på søndag, men det viste seg å være min egen jeg hadde hørt.Kom til å tenke på det dagen etterpå at den hadde ikke vært serlig rask, og riktig nok....på kontroll i går fant legen akkurat den samme lyden som meg, nemlig min hjertelyd.

Var nok ikke min egen hjertelyd, for fant nemlig den også. Er jo så stor forskjell på ett voksent hjertebank og babybank at å ta feil på det jeg hører er nok lite sansynlig. Babyen lå ikke helt stille heller, for noen ganger ble den sterk å noen ganger svak.

*Snuppo+1+1* skrev:

ser du ikke likerknappen???
den er der....

aldri sett den før nå faktisk... takk for opplysningen!

Ååååh, så spennende. Husker at det var da det gikk opp for meg med førstemann :) Hvor har du kjøpt og hva har du betalt? :)

Back
Topp