blir tesa/pesa i løpet av høsten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ivara
Så spennende da [:)]
Har de gjort det før så de vet at det går?
Regner med at så lenge det er spermier å finne så kommer det til å gå greit. Men skjønner at mannen din gruer seg ja. De er jo veldig redd for edelstenene sine disse mannfolka.
Selve prosessen blir jo den samme for din del, forskjellen blir jo at din kjære også må igjennom uttak.
ORIGINAL: ønsker_baby
Så spennende da [:)]
Har de gjort det før så de vet at det går?
Regner med at så lenge det er spermier å finne så kommer det til å gå greit. Men skjønner at mannen din gruer seg ja. De er jo veldig redd for edelstenene sine disse mannfolka.
Selve prosessen blir jo den samme for din del, forskjellen blir jo at din kjære også må igjennom uttak.
Om de har forsøkt å hente ut spermier fra testikkel/bitestikkel tidligere? Altså om de vet at de får hentet ut spermier på denne måten? [:)]
OK. Men da tar de vel et "prøveuttak" før de kjører i gang med forsøk vil jeg tro.
Oi, fikk helt sug i magen på deres vegne jeg nå. Skjønner godt at du bruker denne [&:] smileyen.
Håper det går bra og at de finner fine og raske svømmere!
ORIGINAL: Lille Mille
Tror Ivara mener at dette har jo sykehuset gjort før, så de vet jo at det fungerer [;)] Det skal bli baby ut av dette vet du [;)]
Nope, mente å spørre om de hadde gjort det før på akkurat hennes mann.
Gad, er jeg virkelig SÅ dårlig til å formulere meg i dag altså? [8|] Svever på en sky av 6-7 lyserosa follikler jeg visst [8D]