Fikk brev fra St. Olavs i dag :)

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Der det står at de har mottatt vår henvisning og vi står på venteliste for nærmere utredning. Det som mangler er blodprøver og så fort vi har tatt de så får vi time til konsultasjon, er det det samme som forsamtale?
Betyr dette at vi er foreløpig godkjent? Vet de kan avvise oss pga min vekt fortsatt, men det er bare 4 kg til jeg er i mål til BMI-grensen deres og håper å være i mål til samtale :) Sto ingenting om vekt i brevet og det husker jeg tydelig at det sto sist vi søkte i 2011/12.
Tenkte på ny sædprøve også, det står at den kan tas samme dag som vi er der på konsultasjon. Må han si i fra om det eller får vi time så fort vi har tatt blodprøvene? :)
Ble så glad nå og litt rørt, endelig er vi i gang :) Ventetid til konsultasjon var 1-3 mnd alt etter hvor fort vi fikk tatt prøvene :)

Høres jo ut som at du er godkjent når det ikke står noe om vekta i brevet, og hvis du har gått ned de siste kg før samtalen som du sa så avtaler de nok oppstart neste syklus vil jeg tro;)
mannen min måtte komme 30 min før forsamtalen og ta sædprøve og vi fikk svar på den med en gang:)

Så bra at dere er igang endelig du har jo ventet ganske lenge på det, og etter blodprøvene er sendt og dere har vært på samtale er dere enda et steg nærmere mål :)

Ja, det er det samme som forsamtale. Sto ingen om vekt i brevene våre heller, men ble veid på forsamtalene.

Regner med vekt blir et tema på forsamtalen ja, men om jeg så skal bruke drastiske metoder så skal jeg ned de siste kiloene :) Har klart - 18 kg.. så nærme :)

Regner med vekt blir et tema på forsamtalen ja, men om jeg så skal bruke drastiske metoder så skal jeg ned de siste kiloene :) Har klart - 18 kg.. så nærme :)

Så bra jobbet:) 18kg er jo kjempemye du har virkelig stått på. Jeg har gått ned 13kg selv siden januar, var vell akkurat på grensa når jeg var på det tyngste men hadde gått ned til 78kg før vi ble henvist og da hadde jeg en bmi på 28.

Vil anbefale Change9 eller C9 kuren fra forever aloevera er litt dyr og litt hard men gir virkelig resultater og varer bare i 9 dager men legger grunnlaget for et sunnere liv og bedre matvaner ;) gikk ned 5kg og 34cm når jeg gikk på den:)

Så flott! :) Du har jo vært utrolig flink, du klarer sikkert de siste 4 også nå ja. Da blir det snart forsamtale, det fortjener du så etter den innsatsen.

Så bra jobbet:) 18kg er jo kjempemye du har virkelig stått på. Jeg har gått ned 13kg selv siden januar, var vell akkurat på grensa når jeg var på det tyngste men hadde gått ned til 78kg før vi ble henvist og da hadde jeg en bmi på 28.

Vil anbefale Change9 eller C9 kuren fra forever aloevera er litt dyr og litt hard men gir virkelig resultater og varer bare i 9 dager men legger grunnlaget for et sunnere liv og bedre matvaner ;) gikk ned 5kg og 34cm når jeg gikk på den:)
Den kuren hørtes drastisk ut! Hva går det ut på?

Der det står at de har mottatt vår henvisning og vi står på venteliste for nærmere utredning. Det som mangler er blodprøver og så fort vi har tatt de så får vi time til konsultasjon, er det det samme som forsamtale?
Betyr dette at vi er foreløpig godkjent? Vet de kan avvise oss pga min vekt fortsatt, men det er bare 4 kg til jeg er i mål til BMI-grensen deres og håper å være i mål til samtale :) Sto ingenting om vekt i brevet og det husker jeg tydelig at det sto sist vi søkte i 2011/12.
Tenkte på ny sædprøve også, det står at den kan tas samme dag som vi er der på konsultasjon. Må han si i fra om det eller får vi time så fort vi har tatt blodprøvene? :)
Ble så glad nå og litt rørt, endelig er vi i gang :) Ventetid til konsultasjon var 1-3 mnd alt etter hvor fort vi fikk tatt prøvene :)
Jeg ble også veid på forsamtalen, og så blir man veid på første ultralyd når man har begynt :)

Den kuren hørtes drastisk ut! Hva går det ut på?

Jeg ble også veid på forsamtalen, og så blir man veid på første ultralyd når man har begynt :)

Du får en pakke der du får kosttilskudd og aloevera juice (som er veldig god for fordøyelsen, forbrenningen og huden) og aloevera shake. Så er det en fri liste med frukt og grønnsaker og alt på den kan du spise med måte hele kuren, de to første dagene skal du spise veldig lite og de neste 7 dagene kan du spise 600 kcal til middag hver dag + 2shake og mat fra den frie listen, så er I grunnen veldig greit, men mange matvarer du må kutte ut sånn som gluten, sukker og helst ikke salt. Men I pakken du bestiller får du med en dagbok og der står det Hva du kan ha hver dag så lett å følge :-)

Du får en pakke der du får kosttilskudd og aloevera juice (som er veldig god for fordøyelsen, forbrenningen og huden) og aloevera shake. Så er det en fri liste med frukt og grønnsaker og alt på den kan du spise med måte hele kuren, de to første dagene skal du spise veldig lite og de neste 7 dagene kan du spise 600 kcal til middag hver dag + 2shake og mat fra den frie listen, så er I grunnen veldig greit, men mange matvarer du må kutte ut sånn som gluten, sukker og helst ikke salt. Men I pakken du bestiller får du med en dagbok og der står det Hva du kan ha hver dag så lett å følge :)
Det hørtes jo gjennomførbart ut.. jeg liker jo best å spise frukt og grønt :-) og sjokolade da, det er min last.. og definitivt mine kg! Haha:smiley-ashamed008

Jag gick ner 6 kg på 3 veckor med hjälp av Cellreset :)
Gjorde det för att kroppen skulle vara fri för mest möjligt av crap innan jag började på ny runda med ivf..
Gott och känna att man verkligen har gjort det man själv kan med tanke på att ha dom bästa förrutsättningarna inför insett :)

Och det fungerade ju ;)

Har tenkt litt på den kuren faktisk, har hørt at mange har gått ned like mye som du og som du sier er det jo bare 9 dager :) Men først skal jeg fortsette som jeg har gjort og vente å se når forsamtalen blir tror jeg :)

Har tenkt litt på den kuren faktisk, har hørt at mange har gått ned like mye som du og som du sier er det jo bare 9 dager :) Men først skal jeg fortsette som jeg har gjort og vente å se når forsamtalen blir tror jeg :)

Ja du har jo klart å gå bed så mye så du klarer nok de 4 kgene du har igjen også uten problemer;) hva er det du har gjort for å gå ned i vekt?
Vil ned så mye som mulig før august da jeg skal begynne med sprøyter:)

Ja du har jo klart å gå ned så mye så du klarer nok de 4 kgene du har igjen også uten problemer;) hva er det du har gjort for å gå ned i vekt?

Ja du har jo klart å gå ned så mye så du klarer nok de 4 kgene du har igjen også uten problemer;) hva er det du har gjort for å gå ned i vekt?

Burde klare det, men det går så sakte nå så begynte akkurat å snuse litt på C9 likevel.. haha ubestemt ;) Har brukt grete roede kosthold og lagt inn alt jeg har spist på siden der, veide maten i starten, nå bruker jeg ca mål. Har også trimmet mer en tidligere, så sunnere mat og mer trim har funket bra:) Men jeg har spist litt potetgull i helgene og litt usunne middager noen ganger. Så hvis jeg hadde vært kjempestreng så hadde jeg nok gått ned mer, men det har vært en livsstilendring ikke en slankekur :)

Hvordan får man kjøpt dette C9 greiene egentlig? Og hva koster det?

Burde klare det, men det går så sakte nå så begynte akkurat å snuse litt på C9 likevel.. haha ubestemt ;) Har brukt grete roede kosthold og lagt inn alt jeg har spist på siden der, veide maten i starten, nå bruker jeg ca mål. Har også trimmet mer en tidligere, så sunnere mat og mer trim har funket bra:) Men jeg har spist litt potetgull i helgene og litt usunne middager noen ganger. Så hvis jeg hadde vært kjempestreng så hadde jeg nok gått ned mer, men det har vært en livsstilendring ikke en slankekur :)

Det som er greit med den C9 kuren er jo at det går fort, og jeg følte at det ble lettere og spise sunt etterpå, koser meg jo i helgene, men spiser så mye mindre enn jeg gjorde før.
jeg har brukt 5:2 dietten til å gå ned de andre kiloene, det er jo også mer livsstil endring enn slankekur, kommer ikke alltid til å faste 2dager i uken, men spiser mindre porsjoner og velger mat som er mettende og selvfølgelig sunn mat :-)

Det som er greit med den C9 kuren er jo at det går fort, og jeg følte at det ble lettere og spise sunt etterpå, koser meg jo i helgene, men spiser så mye mindre enn jeg gjorde før.
jeg har brukt 5:2 dietten til å gå ned de andre kiloene, det er jo også mer livsstil endring enn slankekur, kommer ikke alltid til å faste 2dager i uken, men spiser mindre porsjoner og velger mat som er mettende og selvfølgelig sunn mat :)
Det er veldig kjekt med at det er bare 9 dager og det er veldig fristende og tenke på at på bare 9 dager kan jeg ha oppnådd målet. Og kan da bare jobbe for å komme enda mer ned i vekt til samtalen :) Men koster litt da, burde spare til oppstart, men oppstarten kan bli utsatt pga vekt så det er kanskje en investering?:P

Hvordan får man kjøpt dette C9 greiene egentlig? Og hva koster det?

Du får kjøpt det av de som selger forever aloevera produkter, kjenner du ingen forhandlere så går det jo ann å skrive inn på Facebook om noen vet om noen I ditt område som driver med forever aloevera, eller kanskhe det går ann å finne det på nett, er litt usikker, jeg kjenner ei som selger det og det var hun som ringte meg og fikk meg til å prøve det. Det koster ca 1200kr for en kur, men føler at det var verdt det for min del ;)

Det er veldig kjekt med at det er bare 9 dager og det er veldig fristende og tenke på at på bare 9 dager kan jeg ha oppnådd målet. Og kan da bare jobbe for å komme enda mer ned i vekt til samtalen :) Men koster litt da, burde spare til oppstart, men oppstarten kan bli utsatt pga vekt så det er kanskje en investering?:p

Ja koster jo litt men var verdt pengene for min del, jeg ville begynt fortest mulig for det er jo en god kick start og vil jo hjelpe deg med å miste enda fler kg, er ikke sånn at du legger det på deg igjen med en gang, i hvertfall ikke om du fortsetter å spise sunt og velger mat med lav gl, synes det var en god motivasjon og lettere å gå ned I vekt etterpå :)

Du får kjøpt det av de som selger forever aloevera produkter, kjenner du ingen forhandlere så går det jo ann å skrive inn på Facebook om noen vet om noen I ditt område som driver med forever aloevera, eller kanskhe det går ann å finne det på nett, er litt usikker, jeg kjenner ei som selger det og det var hun som ringte meg og fikk meg til å prøve det. Det koster ca 1200kr for en kur, men føler at det var verdt det for min del ;)
Hvis man går inn på nettsiden kan man bestille derfra første gangen og en forhandler i området du bor vil ta kontakt om levering og denne forhandleren blir da din forhandler om du vil handle mer senere :) sto det der vertfall ;)

Back
Topp