fikk brev fra riksen idag

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
må gå ned 5 kg før de vil starte igang... skikkelig dritt..jeg skjønner bare ikke den bmi dritten, at de følger den, for den er jo så missvisende... var hos legen å fikk vite at jeg hadde mest muskler på kroppen... som da veier mer enn fett.... MÅ JEG MISTE MUSLKENE MINE DA for å få sjansen til å få barn lissom... ble litt irritert

er jo mange toppidrettsutøver som er *sykelig overvektige* ifølge bmi`en lissom...å de er jo ikke feite

*borte*

ORIGINAL: Ivara

Så dumt da!
BMI er nok ikke den beste måten å måle om man er overvektig nei. Men Riksen har nå en gang regler å forholde seg til, så da får du neste bare bite tenna sammen.

Skjønner at det er frustrerende!

jeg skjønner jo det..

er vel kanskje ikke mening at vi skal få barn likvel[:(]

Det er teit det [:(] Kjedelig!

Men jeg er sikker på at du skal klare det uansett jeg [;)] *tenkepositivt* (lett for meg å si kanskje..?)

Klart det er meningen at dere skal få barn[:)] Det er dessverre slik reglene er[:'(] Men er det ikke ekstra motiverende å gå ned de 5 kiloene når du får baby i belønning[;)] Har troen på at du klarer dette helt fint jeg[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Klart det er meningen at dere skal få barn[:)] Det er dessverre slik reglene er[:'(] Men er det ikke ekstra motiverende å gå ned de 5 kiloene når du får baby i belønning[;)] Har troen på at du klarer dette helt fint jeg[:)][:)][:)]

Dessuten forbrenner jo kroppen mer over kortere tid når man har muskler!! Lykke til, barn på vei![:)]

så dumt at ventetida blir lenger.. Men bit tenna sammen så greier du dette.

Lykke til[:)]

klart jeg har litt fett på kroppen, men har da målt fett og muskler hos legen å han sa jeg hadde mye muskler...  og at jeg ikke skulle tenke på bmi.

dro på jobb...der svimser det rundt gravide hele tiden, klarte heldigvis distansere meg å fikk slappa av litt å tenke på noe annet...i mer positiv retning...så jaja...ble bare utrolig lei meg idag jeg.. MEN DETTE SKAL JEG KLARE[:)]

takk for god støtte jenter

Back
Topp