fikk brev fra nav

t.t.h.

Elsker forumet
vi får ikke dekket cyclogesten[:@][:@][:@]hadde fått igjen penger før for progestan det skulle jeg hvist heller ikke fått men siden det var så lenge siden så skulle jeg slippe og betale det tilbake[&:][&:]er så forbanna holder på og sprekke nå[:@][:@][:@]noen andre som har fått igjen for progestan og cyclogest??[8|][8|]var og prata med nav her angående og få dekket reiseutgifer,hvet at vi ikke har rett på det siden det er privat men vi måtte ha reist til haugesund uansett og da mener jeg at vi burde få dekket frem til den offentlige.er det helt galt??[8|][8|]

Har ikke brukt det du har brukt jeg og med reisen så er jeg usikker, venter på svar fra de selv[:)]

Det stemmer visst det at crinone, progestan eller cyclogest får ein ikkje dekka for. Synst det er ganske teit i grunn! Det er jo medisinar ein må ta i denne prosessen på lik linje med hormonar i forkant osv. Men slik er det dessverre. Var visst slik at ein måtte overskrida eit visst beløp for å få dekka desse og det var så høgt at det kjem ein ikkje opp i. Dette regelverket er ein rar ting som ein kan bli ganske so forbanna og irritert på!

Ivara: takk takk[:D][:D]skal prate med hausken i morgen og høre om de kan skrive det[:D][:D]

AH84: jeg har også brukt over 4000 i cyglogest[&:][&:]klexanen fikk jeg på blå resept.fikk ikke du det?jeg fikk ikke igjen en krone på reiseutgifer,tror det er litt forskjell rundt på disse nav kontorene.

ORIGINAL: t.t.h.

AH84: jeg har også brukt over 4000 i cyglogest[&:][&:]klexanen fikk jeg på blå resept.fikk ikke du det?jeg fikk ikke igjen en krone på reiseutgifer,tror det er litt forskjell rundt på disse nav kontorene.

Få legen til å skrive en vurdering av hvorfor cyclogest er brukt og prøv igjen. Selv venter jeg spent på svar om dekning av reiseutgifter, parkering og tapt lønn for sambo. Blir spennende å se hva de kommer frem til.

AH84:nei ikke stavanger,en halv time fra egersund[;)][;)]har vært inne 2 ganger og spurt angående reise,men de ser like dumt på meg hver gang og fikk avslag på søknaden de hvet knapt hva ivf/icsi er her[:@][:@][:@]jeg fikk klexanen på blå resept skulle ha betalt ca 1800 kr,men beltale rundt 300 kr.bare si at du må få den på blå resept[;)][;)]

Back
Topp