Fikk brev fra legen.

Himmelstøv

Forumet er livet
Der hun skriver at hcg nivået er på normalen igjen. å vi må ha lykke til videre med prøvingen på å bli gravide, men hun annbefalte å vente til jeg har hatt en normal mensen, med tanke på kroppen min.

så får vel ta det med ro å ikke prøve for hardt.[:'(]

Hadde SA i oktober. Spurte da legen om vi burde vente med prøvinga og da sa han at han så ingen grunn til det, da kroppen ikke ble gravid igjen før den er klar for det. Vi har derfor ikke ventet en mens før vi prøvde igjen. Men i går kom mensen [:'(]

Jeg fikk beskjed om at det var opp til meg og hvordan jeg hadde det i forhold til å prøve igjen rett etter en SA. Det er viktig å lytte til kroppen.
Det var ingenting i vegen for å prøve igjen med det samme i følge Gyn. Men det er jo litt vanskelig å vite hvor man er syklusen. For oss var det uaktuelt å vente. Men mange steder står det at man skal ha en mens først, for å få ut evt. rester. 

okej..

jeg har ikke venta. men kommer nok ikke til å bli gravid denne mnd. for jeg har ikke noen anning om når El skal være eller noe. jeg har ikke tatt EL tester heller. er redd for å bli stresset å drive kroppen min ut av kurs.

Men er det ikke egentlig litt deilig å ikke vite når EL er... blir litt mere avslappet da...

Siden jeg begynte å følge med på EL og syklus (har liksom ikke brydd meg så mye om det før) så kjenner jeg at jeg har blitt mer stresset og hver gang TR kommer så tenker jeg "ikke denne måneden heller nei" ...

nå har jeg jo prøvd i 8 måneders tid- 6 måneder med oppfølging og utregning av EL...

Neste nå er EL- tester... hehe... at jeg ikke har prøvd det før!

nei jeg blir ikke mer avslappet :P jeg sitter med tanker som dette: nårtid kommer eggløsningen, nårtid kommer mensen. nårtid blir kroppen helt "normal" igjen. kommer jeg til å bli gravid denne mnd. er det mange dager til mensen, får jeg en helt ny syklus igjen osv....

er tungt... men prøver å ikke tenke for mye på det... men prøvingen på det er VANSKELI...... [:@]

men skal prøve å tenke på noe annet ei stund... skal prøve... skal tenke på julagaver, adventforberedelser osv... skal prøve... :P

Back
Topp