Fikk brev fra barnehagen i dag:)

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
Føles så rart at lillemor skal begynne i barnehage! Hun har blitt så stor og det har skjedd så fort.. Nå skjønner jeg hva folk mente når de sa at man må ta vare på den første tiden med barnet for før du vet ordet av det er den tiden forbi. Føler litt på den nå:) Både godt og litt vondt:,(

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Det rare er..at sånn er det for meg også, selv om jeg har vært gjennom det før. ;) tiden bare flyr avsted, og vi prøver henge med så godt vi kan.

Spennende med bhg da. :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Huff, ja! Kjenner på den følelsen her også.. Vi har på besøk i barnehagen på onsdag. Det var veldig godt å se at hu spant avgårde og leika og "skravla" med de ansatte :) men det blir rart...
 
Man må bare venne seg til tanken:) Må jo innrømme at jeg gleder meg til hun skal i barnehage:) Jeg får en stund hjemme før jeg skal begynne på jobb. Skal bli godt å få sove og komme seg litt først;)

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Man må bare venne seg til tanken:) Må jo innrømme at jeg gleder meg til hun skal i barnehage:) Jeg får en stund hjemme før jeg skal begynne på jobb. Skal bli godt å få sove og komme seg litt først;)

♡Malin♡14.06.2013♡
Så bra da :) man trenger å hente seg selv inn litt av og til :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Så bra da :) man trenger å hente seg selv inn litt av og til :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Ja det har vært så mye tull med såving og diverse dette året så det skal bli deilig å slappe av litt alene:D

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Back
Topp