S ~silly~ Elsker forumet 11 Apr 2007 #1 Jippi, fikk til og med 1. valget mitt[:D][:D] Så morro! Barnehagen ligger 5 min unna hvos jeg går[:)]
Jippi, fikk til og med 1. valget mitt[:D][:D] Så morro! Barnehagen ligger 5 min unna hvos jeg går[:)]
A Alias Gift med forumet 11 Apr 2007 #6 ORIGINAL: *silly* Jippi, fikk til og med 1. valget mitt[:D][:D] Så morro! Barnehagen ligger 5 min unna hvos jeg går[:)] Jeg oxo :) gratulerer så masse :)
ORIGINAL: *silly* Jippi, fikk til og med 1. valget mitt[:D][:D] Så morro! Barnehagen ligger 5 min unna hvos jeg går[:)] Jeg oxo :) gratulerer så masse :)
S ~silly~ Elsker forumet 11 Apr 2007 #7 ORIGINAL: Becca ORIGINAL: *silly* Jippi, fikk til og med 1. valget mitt[:D][:D] Så morro! Barnehagen ligger 5 min unna hvos jeg går[:)] Jeg oxo :) gratulerer så masse :) Å gratulerer[:)] Takk for gratulasjonene jenter[:D][:D]
ORIGINAL: Becca ORIGINAL: *silly* Jippi, fikk til og med 1. valget mitt[:D][:D] Så morro! Barnehagen ligger 5 min unna hvos jeg går[:)] Jeg oxo :) gratulerer så masse :) Å gratulerer[:)] Takk for gratulasjonene jenter[:D][:D]
S ~silly~ Elsker forumet 11 Apr 2007 #8 ORIGINAL: bagheera gratulerer så mye[:D] vi fikk også første valget, og jeg kan se bhg herfra[:D] Så utroolig deilig da[:)] Og gratulerer[:)]
ORIGINAL: bagheera gratulerer så mye[:D] vi fikk også første valget, og jeg kan se bhg herfra[:D] Så utroolig deilig da[:)] Og gratulerer[:)]
S solo99 Andre møte med forumet 11 Apr 2007 #9 har de fått svar alt no?? trur eg må reise å hente posten.... gratulera med plasser![:)]