fikk besøk i dag

jas

Forumet er livet
Gjett hvem det var?????????????????
Jo det var hu fæle tanta mi [:@]
Hvorfor skal hun like fordømt dukke opp hver jævla gang??? Jeg liker ikke å få besøk av henne hver mnd!!!!!!!!!!!!!!!
Begynte å tenke litt over hvilke tiltak jeg skal begynne med nå... Jeg kan jo alltids prøve akupunktur, har store planer om det også, men jeg føler at folk rundt meg mener at jeg begynner å ta litt av nå....
Og jeg vet hva mange av dere kommer til å si; "Ta å slapp av og ikke tenk på det, da skjer det".... Ja, takk jeg vet da vel det!!!!!Men hvor jævlig enkelt er det????Har dere prøvd??Det funker ikke!!!
Jeg er kjempe glad i unger, de er noe av det søteste som finnes. Og når de er så nydelige, så får man ekstra mye lyst på dem!! Er ikke lett å ikke tenke på det og alt det der når alle rundt deg er gravid eller løper rundt med barnevogn.....

Vil så veldig gjerne, og jeg føler virkelig at det er på tide nå, etter 16 laaaaaaaaaaange pp........ Og jeg vil ikke gi opp heller! Pokker heller, jeg ønsker meg barn, og det skal jeg få også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måtte bare få ut litt aggresjon, beklager hvis jeg virket litt sint... Er bare litt frustrert akkurat nå...
Pleier å gå rimlig kjapt over, regna jo egentlig ikke med at jeg var gravid nå heller, men hadde liksom et lite håp [:-]

Drittante!!!! Vet du hva,Jas? Jeg syns du skal prøve akupunktur,jeg!! Og jeg vet hvor lite lett det er å slappe av, vi er bare i 5.pp ennå, men jeg begynner å bli rimelig utålmodig!!!

Hei jas....

Jeg forstår deg godt...Jeg synes du skal prøve akupunktur eller
fotsoneterapi jeg! Du tar slettes ikke av for det...

Masse lykke til klemmer fra meg...[:)]

[:@]Vet godt hvordan dere har det.Alle sier slapp av ,ikke stress,ikke tenk på det.....Det går faktisk ikke ann å ikke tenke på det!!! Vel, for moro skyld regnet jeg ut ca.hvor mange pp.vi har vært igjennom,det ble 120! (men vi hadde gitt opp for snart 7 år siden vi da......)Men aktiv prøving i 4 år,brukt en formue på medisiner,og har på følelsen av at selv mange prostituerte har ikke hatt så mange fremmede grafsende rundt der nede.Kjøpte hund når vi ga opp fler barn. SÅ SATT DET EN SPIRE HER GITT!!!! Ja,bikkja er snart 7 år den også,det jeg egentlig sier,med maaange ord er:GI IKKE OPP!!! Livet tar sine egene små underfundige veier. Spira sitter snart skal dere se. [:D]BARE SLUTT Å TENKE PÅ DET!(Det var ment som en spøk den ikke tenke biten....)[:D]

Hei Jas!

Akupunktur er virkelig supre greier!!
Jeg mistet mensen i over ett år etter et lengre opphold på sykehuset (bilulykke).
Hadde allerede da veldig lyst på barn, og ble rimelig fortvilet da det virket som at jeg ikke var fruktbar lenger...

Så var det helt tilfeldig at jeg fortalte dette til tanta mi som driver med akupunktur...hu satte noen nåler på meg et par ganger - og vips! Jeg fikk tilbake mensen!
Anbefaler det på det sterkeste[;)]

Og du tar slettes ikke av fordi om du er villig til å gjøre litt for å få baby-ønsket oppfylt, nei!
Lykke til[:D]

Føler ikke at jeg tar av selv, men begynner å få rimlig mange kommentarer rundt meg nå... Noen mener vi tenker for mye på det, og kanskje det stemmer, men hva får man gjort med det??Hvis man skal slutte å tenke på noe, så tenker man bare mer på akkurat det!!! Og det hjelper ikke....
Hadde jeg klart å slutte å tenke på det, så hadde jeg gjort det for et år siden!!

Vi kjenner noen som kan sette akupunktur, men det er litt rart å spørre de... Kjenner de liksom ikke så godt, også er vet de ikke at vi prøver.... (Selv om nesten hele verden vet det) haha... føles ihvertfall sånn....

Hvis du bor litt sentralt til, burde det være flere akupunktører å velge mellom, men undersøk at de har skikkelig utdannelse/diplomer/godkjente kurs osv. Det kreves nemlig ikke skikkelig utdannelse før de kan praktisere...!!

Tenkte jeg skulle dra nytte av noen som kan gjøre det gratis, men får jeg ikke til det, så har bast anbefalt et sted hun fikk akupunktur... Må bare mase på samboeren litt også..han må jo være med på dette han også..

Han var forresten og leverte sædprøve i går, får svar om to uker... Redd for at det skal være noe... Hva gjør vi da?Hvis han har dårlig kvalitet??Noen som vet det??Kan han gå på noe tabletter som gjør den bedre??

Hvis kvaliteten viser seg å være dårlig, får dere nok råd og hjelp videre...Det er jo som regel en grunn til at folk tester slikt, og legen vil sikkert ta en prat med ham. Kosthold, røyk/snus, temperaturforholdene til "juniorene" spiller jo alt inn på kvaliteten...og dette er ting han kan ta tak i selv[;)] Det er nok ikke bare helsetilstanden til mor som er viktig nei...heldigvis må jeg nesten si (gutta har litt ansvar de også)[:)]

HEILT EINIG MED DEG jas , TANTE ER EIN DRITT! [:@][:@][:@]
FORSTÅR GODT AT DU ER SINT EG, FÅ DET UT!!

OG HEILT EING MED DET, AT DET ER IKKJE LETT Å LA VERA Å TENKE PÅ DET!

KRYSSER FINGRER OG BEIN!! DET ER DIN TUR NO!! [:)]

Jævla dritt-tante du har JAS! Syntes folk er frekke når de ber deg om å slappe av, akkurat som om de ikke tar deg på alvor! Folk bør holde kjeft, ofte sårer de mye mer enn de tror! Jeg er sint på dine vegne jeg nå JAS![:@]

for ei ufin tante som kommer på besøk når hun er så uønsket som hun er[:@]

Dustetante!!!!

Kjipt at tanta kom! Synes hun er direkte frekk som dukker opp når man ikke ønsker henne!

Skjønner godt at du har lyst til å prøve akupunktur. Har hørt mye bra om det. Andre trenger ikke si at dere maser eller stresser. Det er jo en gang sånn at tålmodigheten er liten når man ønsker seg noe! Vi er jo sånn med de fleste ting, og barn ønsker vi oss i tillegg på grunn av biologien.

Gjør de tingene du føler er riktig for å hjelpe på befruktningsmulighetene. DRIT i hva andre sier!

Jeg krysser i allafall fingrene for deg, og du kan gjøre MAAAASSSSSE uten at jeg synes du maser eller stresser. Her inne er vi alle i samme båt!

Back
Topp