Fikk barnehageplass

• Trådstarter Trådstarter .
  • Opprettet Opprettet

.

Elsker forumet
Menne øøøøh. hvordan skal jeg få dette til å gå opp nå. har akkurat signert kontrakt om et nytt barn skal starte på mandag.
Skal besøke de på mandag. er litt spent og litt vemodig. Hadde ikke trodd hun skulle få noe plass før neste år eller kanskje etter jul.
Dere erfarne mødre. hva bør jeg huske å spørre om og sånn når vi er der til mandagen?

Soving, om du må ha med vogn. (husk sele, regntrekk og myggnetting. Varm pose til vinteren)
Mat, om du må ha med mat, eventuelt hvor mye (til hvert måltid, eller om dei får noe der)

har ennå ike fått plass

sprø om allergier, om temperament, hva de liker, om favoritt leker osv osv... jeg merker selv iallfall at jeg forteller de i bhg alt...
kanksje for mye.... men men.... passer bare på litja mi

Tror du ikke han bitern i barnehagen bet Em i kinnet her i forigårs.... irriterte jeg noe sinnsykt.... altså rett i trynet.... stakkars pia mi...

Det går nok bra...

Gratulere med bhg plass forresten. Artig!!!

Skal ikke du være dagmamma da? Da kan du vel takke nei til plassen og ha henne hjemme sammen med de andre barna? Blir vel litt rart å ha henne i barnehage mens du passer andre barn hjemme?

Du kan takke nei til plass, og fortsette å stå på venteliste. I allefall om du kom inn på 2 plass eller mindre. 

ORIGINAL: TonjeJenta

Skal ikke du være dagmamma da? Da kan du vel takke nei til plassen og ha henne hjemme sammen med de andre barna? Blir vel litt rart å ha henne i barnehage mens du passer andre barn hjemme?

Derfor vi takker nei etter litt vurdering. Hvis hun skulle i bhg hadde jeg sagt opp kontraktene, men er andre som trenger den plassen mer, nå harjeg mulighet til å være hjemme. Men syns det er merkelig at vi får plass når jeg vet alenemødre ikke har fått plass.

Men får vel fikse litt før første barn kommer. Litt kjekt å være dagmamma de har noen ganger korte dager... Og vi kan bare sløven på morgenen [:D] 

Back
Topp