Fikk barna noen fine gaver?

Min bar superfornøyd og fikk utrolig mye fint,ble mest glad for minikjøleskap og stol
 
Altfor mye. Det eldste på 2,5 ble mest fornøyd med var et stort sett med tegnestift, tusjer og vannmaling, og en syngende/dansende gris :hilarious:
Minsten likte godt en bok det ble sunget sanger fra :happy:
 
De fikk masse fint!
Begge gutta fikk klær, Lego, xbox spill og masse annet. Usikker på hvilke som falt mest i smak, de ble storfornøyd med alt.
Vesla var mest fornøyd med gavepapiret. :hilarious:
 
De fikk helt latterlig mye, så umulig å velge noen få ting. :)
 
Sønnen vår på 7 år fikk Playmobil politistasjon av oss. Den ble han veldig glad for og har lekt masse med den både igår og idag. Jenta vår på 3 og et halvt fikk rosa rattkjelke. Den hoppet hun av glede av når hun åpnet den. Hun har vært ute å prøvd den i snøen idag og smilte fra øre til øre hele tiden vi var ute :Heartred
 
Han fikk det han ønska seg :happy:
Flere pakket med lego, togbane, paw patrol og CAT gravemaskin.
Samt billetter til Disney On Ice, klippekort på lekeland og gavekort på kino.
 
Jenta mi er snart 3 mnd og hun ble nok dessidert mest fornøyd med den spennende barneleken hun fikk av mormor. Det var et pittelite piano fra fisher price med spennende farger, lys og lyder. Hun har smilt og sett storlyd på den i hele dag. År jeg har trykket litt på den;-)

Ellers ble mammaen veldig glad for alle de fine klærne hun fikk og gavekort for kjøp av større bilstol og babycall:)
 
Ja! Fikk blant annet en lekeløve som var veldig morsom. 7,5 måned :) Fikk også litt bøker, penger, diverse leker, dukke, tripp trapp stol.
 
Hun fikk en gåbil som virkelig falt i smak :D Tuta rundt med den i dag ;)

Mammaen var storfornøyd med en lekker ullgenser fra Memini til vesla ❤️
 
Duplo er veldig populært her :) han er 18 mnd.
 
Her fikk de stort sett bare ting de ønska seg.

Eldste på 9 fikk 3 pakker Harry Potter Lego, han fikk den store med galvort blant annet.
Flere bøker og penger.

Frøkna på 6 fikk keyboard, mikrofon og forsterker, discokule og masse annet. Jeg tror ikke hun har noen spesiell favoritt
 
Yngste på 2 år fikk fire store Kosedyr! Var i ekstase :p

Eldste på 5 år var mest fornøyd med nettbrett og en stor garasje :)
 
Her fikk vi ingenting fra ønskelisten til mini, men fikk mye fint fordet:)
 
aaner ikke hva de ble mest glade for. virker som de likte alt
 
Her var nok snowraceren favoritten. Ble også veldig glad for skiene, men likte ikke å prøve de ute idag :p
Ellers var lekepizzaen i tre også en hit sammen med duplotoget :) han er to år..
Fikk mye annet gøy også..
 
Usikker på om jeg husker alt da. Men de ble utrolig glade altså begge to. Beste jula ever syns jeg de sa :p

Snart 13åringen
1300 kr (sparer til mobil)
Ryggsekk med penal
Veske
En god del klær
Dritkulesko jeg vil stjele :eek:
Ullsokker
Kosesokker
Parfyme
Bluetoothheadset
Skikkelige tegnesaker
Animetegnebok, stor og liten pluss en notatbok i samme tema
En bamse fra en venninne.
En tegning i ramme fra kjæresten sin. Hu hadde tegna den selv. :)
En pute fra en venninne.

Gjerne annet også, men jammen vanskelig å huske alt

8 åringen
Saccosekk
Sparkesykkel, en slik med svære lufthjul og kan brukes på alt slags føre. Jeg kan fint bruke den også. Så en ordentlig en. Med beskyttelsesutstyr til.
Litt friendslegosett
Skikkelige tegnesaker.
Ryggsekk og penal.
Lol surprice greier en del av de.
Litt klær.
En jakke.
Litt ullsokker.
Kosesokker.

Tror ikke jeg husker mer nå gitt :p
 
En heldress fra Lillelam og en heldress i ull fra Nameit. Fiiiine! :D Ja, og hjemmestrikka raggsokker. Fikk mer også, men var det som falt mest i smak hos mammaen. :p Barnet er 6,5 måned, så han syns i grunn eskene og papiret var det beste.
 
Ja de har fått veldig mye fint.

6 åringen ble nok mest gla for gavekort til Robux :p

1 åringen likte veldig godt trommene å xylophonen, dog litt overveldet av alle gavene så ser nokk hva hun liker best de kommende dagene :)

Jeg ble veldig glad for alle fine klærne se fikk, spesielt de hjemmesydde fra min søster:Heartred
 
Back
Topp