fikk bare 2-3 på clearblue....

liillemyy

Gift med forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
og jeg er 6+0 idag, er det bare å forberede seg på blødninger snart?.. er veldig nedfor nå, var sikker på at det skulle poppe opp 3+ på den... demonterte den i tillegg og der var ikke strekene noe sterkere en forrige gang jeg demonterte den.. håper noen kan ta seg tiden til å svare meg <3

og jeg er 6+0 idag, er det bare å forberede seg på blødninger snart?.. er veldig nedfor nå, var sikker på at det skulle poppe opp 3+ på den... demonterte den i tillegg og der var ikke strekene noe sterkere en forrige gang jeg demonterte den.. håper noen kan ta seg tiden til å svare meg <3

Kanskje du er i samme båt som meg at det ikke er alle som har samme stigning:) pluss at det er forskjell på testene også:) jeg ville ikke uroet meg, å heller tenkt at positiv er positiv!:) det gjør jeg. Sist men ikke minst så lenge tanta holder seg unna, er det håp;)

Sniker fra januar [emoji5]

Noen får rett og slett ikke 3+ på digital, fordi digital eller andre graviditetstester inne skal brukes til å sjekke stigning [emoji5] hvis du er usikker så ville jeg heller tatt en tur til legen og spurt om å måle HCG via blodprøve, og gjøre det med 2 dagers mellomrom, da vil man kunne se om det er bra nok stigning [emoji5]

Noen har bare tregere HCG stigning enn andre, samt lavere tall totalt sett [emoji5]

Nå vil ikke jeg være pessimisten her, men jeg mistet når jeg ikke fikk 3+ ved de tider. Når det er ssgt, har jeg også et svangerskap der alt gikk fint der jeg hadde en doblingstid på 5 dager! Så jeg vil absolutt anbefale deg å be om HCG-prøver hos legen. Klem til deg, håper virkelig ikke du mister!!!

Jeg fikk også 2-3 når jeg var uke 6. Har termin om 30 dager så prøv å slappe av. Oppsøk evt lege for måling av HCG ☺️

Tusen takk for svar dere! jeg er pessimist av natur og tenker at dette gikk ikke denne gangen, jeg må bare vente på blødninger..
Har samtidig et håp, man skal jo ikke måle hcg utav en test... og jeg kan jo være treg i hcg-stigningen. Håper så inderlig at det ikke er noe galt med spiren og at den holder seg inni magen! vil virkelig ikke miste...

Back
Topp