fikk babyen krampe??

renros

Betatt av forumet
hei. idag morges kjentes det ut som babyen inni magen hadde "krampe"; dvs. det føltes som om han "banket på"...skjønner? - det første som slo meg var epilepsi, men da ville vel hele "magen" min vært i krampe/dvs.hele babyen....ikke bare der han "banker".....noen andre som har hatt spark som er så raske????

Vetle har masse rare bevegelser... [:D] han har nok arvet farens urolige føtter! Hele magen flytter seg sidelengs! [8D] morsomt å se på, gjør ikke vondt, og jeg tar det som et tegn på at han har det bra! [:D]

Høres ut som det jeg har lest beskrevet som at babyen har hikke
(etter å ha drukket fostervann)[;)]

Det kan være at bebisen strekte på seg, har sett at både voksne og spebarn rister litt når de strekker på seg skikkelig.

det er ikke hikken - den er mer langsom... men et jordskjelv beskriver det bedre ja...har aldri kjent sparka slik før..var veldig rart...men han er en litt urolig kar - faren har jo adhd....ops! får vel regne med at alt er ok, får jo snart møte gutten ansikt til ansikt:)

har også kjent sånn risting på en måte,spurte legen va det var men va vist helt normalt[:)]

I forhold til sist gang jeg gikk gravid så har visst denne bebisen turboføtter[:D]
det er bevegelse hele tiden, og jeg tror ikke den sover i det heletatt.. mange rare bevegelser alså.
tenkte på hikke, men hvis det er "banking" helt nede i magen, kan det være at bebien ligger med hode ned og fekter med armene[8D]

godt å høre at andre har hatt samme opplevelse - fatter ikke at de klarer å sparke så raskt...jaja;når vi banker på ei dør, så går neven i neesten samme "speed" :)

Back
Topp