Fikk anfall idag... Uke 30.

Bkno1969272

Blir kjent med forumet
Hei. Sitter å venter på å komme til, til legevakten nå. Igår og idag har jeg hatt feber, men nå nettopp målte jeg 40,2.. Jeg har nettopp flyttet, så skulle bare ta bussen hjem, og 3-4 skritt tok jeg før jeg fikk et anfall. Jeg klarte så vidt å gå, men klarte å komme meg hjem. Det som skjedde var at jeg begynte å riste, veldig store pusteproblemer og frøs. (Jeg er til vanlig en helt frisk 19 åring..) dette varte i 1,5 time, kjæresten min var på jobb og jeg var hjelpesløs. Klarte ikke bevege meg eller ringe noen. Etterhvert gikk det over og jeg klarte sakte men sikkert å sove 3-4 ganger i noen minutter før jeg våknet igjen av smerter.. Har i tillegg IKKE kjent liv i magen i det hele tatt idag og det gjør jeg hver dag. Er veldig bekymret nå, like før jeg begynner å grine.. Tror dere det kommer til å gå fint med meg?? Skal holde dere oppdatert når jeg har komt til. :( :(

Høy feber gir gjerne ristninger og frysetokt.
Det som er mindre bra er at du ikke har kjent noe liv. Har du prøvd å drukket saft/brus med sukker?
Og dulta til magen?

Du må bare vente å se hva legen sier. Lykke til!!

Hører ut som du gar hatt frostanfall. Det er ikke uvanlig ved så høy feber. Godt du klarte komme deg til legevakten! Håper det viser seg at alt er bra med den lille.. Forstår godt du er redd.. Sender deg en god klem❤️ masse god bedring og lykke til!

Lykke til hos legen, håper alt er bra med lille i magen!

Har tatt blodprøve og urinprøve nå, og det var ingen influensa osv. Crp var på 160, noe som kunne bety nyrebekkenbetennelse eller noe annet jeg ikke husker. Venter fortsatt her på ny time, bare inn til legen. Babyen sparket noen få spark rett før vi gikk, etter kjæresten min koste litt med magen <3

Har tatt blodprøve og urinprøve nå, og det var ingen influensa osv. Crp var på 160, noe som kunne bety nyrebekkenbetennelse eller noe annet jeg ikke husker. Venter fortsatt her på ny time, bare inn til legen. Babyen sparket noen få spark rett før vi gikk, etter kjæresten min koste litt med magen <3
Bra baby har det bra❤️ masse god bedring! Håper du blir fort frisk!

Ble sendt videre til sykehuset, sov her inatt. De mistenker nyrebekkenbetennelse, men vet fortsatt ikke enda

Skummelt :( Masse god bedring!

Back
Topp