Fikk aldri fortalt det..

LilleLisska

Forumet er livet
Siden jeg fødte den 18..
Men snuppa fikk jo den 15 mnd vaksinen Torsdag den 17.
Greit nok det men til saken.

Tror de små skjønner mer enn vi tror, for når vi dro hjemmefra så snakket jeg og sambo om den vaksinen, og tenkte å lurte på om hun kunne reagere på den siden hun skulle til Sverige dagen etter. Dette må hun hørt fordi like etterpå så slo hun seg vrang og begynte å hylgrine! Hylte helt til vi var framme, tar ca 10 min å gå dit. Enda så gråt hun. Helsesøster spurte hva det var, men det visste vi jo ikke.
Hun gråt, gråt og gråt. Skulle bare trøstes.

Hun gråt helt til vi fikk komme inn å ta vaksinen, da gråt hun litt til. Så ble det stille.

Så jeg mener, og helsesøster mente også at hun må jo ha husket at hun har vært å tatt sprøyte der (var to uker før å tok svinevaksinen på samme plass).

Det kan jo ikke være noe annet ?

Så disse små skjønner mer enn vi tror [;)]

ORIGINAL: *Skjønningene*

de gjør kanskje det, men aldri vært tilfelle her

Ikke vet jeg, men vi kom ikke opp med noen annen forklaring. Hun var jo kjempeblid osv helt til vi nevnte den sprøyta..

Ja klart di husker, Theodor skulle ta vaksiner som vi må ta til Thailand turen en uke etter svineinfluensa vaksinen.. å han husket det ja, skreik og var hysterisk.. en stund etter der var han til og med livredd når søstra dro frem en lekesprøyte..

ORIGINAL: ronjas mamma

Ja klart di husker, Theodor skulle ta vaksiner som vi må ta til Thailand turen en uke etter svineinfluensa vaksinen.. å han husket det ja, skreik og var hysterisk.. en stund etter der var han til og med livredd når søstra dro frem en lekesprøyte..

Dakar liten da [&:][&o]

Back
Topp