Fikk akkurat en tlf

*NinaK*

Forumet er livet
Så idag skal jeg på jobbintervju igjen! Men dette er nok en halv stilling i Oslo da, så vet ikke hvor interessert jeg er, men greit å høre og få litt trening i å være på intervju. Håper bare prinsessen slår seg til ro de timene i bhg uten meg der....

Wish me luck!

Masse lykke til. [:)]

ORIGINAL: Fru Katthult

Lykke til [:D]

Og det gjør hun nok skal du se! Hvor mange dager har dere hatt tilvenning nå?

Tors og fre var vi der 1-1,5 time sammen. Igår var hun der fra 10-15.30, men bare 2 timer uten meg.... Hun sover litt nå før vi drar, hjelper at hun ikke er så trøtt...

Krysser fingrene, Nina! Og du skal se, det går bra med Maya og [:D]

Lykke til[:D]

Hva slags jobb er det?

Lykke til! Husk at 50% stilling ofte leder til mer etterhvert om man selv er interessert [:)]

Good luck[:D]

Intervjuet gikk bra, var med HR avd i denne omgangen. Det er en koordinator stilling direkte underlagt sjefen for finansavdelingen. Og det er en 60% stilling, iallefall ut året - noe som egentlig passer bra. Så vi får se!

Med Maya gikk det bra. Hun gråt i 20 min etter jeg hadde dratt, så ble hun opptatt med de andre barna og lekene. Hun spiste godt til lunsj, sov litt over 1 time og var ute og lekte i sandkassen når jeg kom tilbake....

Morro å bli head huntet til intervju da![:D] Masse lykke til![:D]

ORIGINAL: rilo

Apropo det fikk jeg en tlf til idag ang jobb, men fikk veldig lite informasjon annet enn at den lå på Lysaker og det også var en 60% stilling. Kontaktpersonen min skulle ringe meg tilbake imorgen når hun hadde litt bedre tid. Hadde vært deilig å ha litt å velge i, så kanskje det går an å forsiktig presse vilkårene litt[;)]

ORIGINAL: *NinaK*

ORIGINAL: rilo

Apropo det fikk jeg en tlf til idag ang jobb, men fikk veldig lite informasjon annet enn at den lå på Lysaker og det også var en 60% stilling. Kontaktpersonen min skulle ringe meg tilbake imorgen når hun hadde litt bedre tid. Hadde vært deilig å ha litt å velge i, så kanskje det går an å forsiktig presse vilkårene litt[;)]

Morro![:D] Tvi tvi!

Spennende dager for deg da! Tvi tvi! [:D]

Spennende! Krysser fingrene for at det går bra!

Back
Topp