Fikk 2-3 uker i dag!!

VanessaSol

Flørter med forumet
Jeg fikk 1-2 uker sist jeg testet, både på kveld søndag og morgenurin mandag. Og jeg skulle etter menstermin vært 5 uker da. Antok at det var SA på gang siden jeg fikk så lavt og sent utslag. Og at det ikke stemte men når vi prøvde. Jeg brukte mandagskvelden til å sutre og være lei meg. Kastet alt av positive (4! Stk) tester siden de ga så svakt utslag , og bestilte time hos lege til blodprøve for hcg stigning. Sånn at jeg kunne få cytotek raskest mulig ( hatt 1 MA før, som ikke ble oppdaget før uke 12..). Bestemte meg for å ikke tenke mer på det ( haha, lett liksom...)

Men i dag klarte jeg ikke la være å teste etter jobb , syns jeg hadde fått mer ømme pupper liksom. Og den viste 2-3 uker!!! Da er jo i så fall sykluser min helt på bærtur, men det er jo 2 uker og 4 dager siden vi hadde sex sist... Det var bare ikke prøving... Da må jeg ha hatt EL på dag 21...Og jeg har hatt gravidsymptomer i omtrent 1 uke og 4 dager....

Vet ikke helt hva jeg skal føle engang! Tenk om den siste testen er feil... Men har jo ikke hatt noen blødninger ...
 
Syklus på tur er ingen uvanlig sak. Gratulerer :) Satser på spira klorer seg fast :)
 
Back
Topp