Fig Tree Bay

Nei dessverre...

*menharveldigveldiglyståreiseditja!"

Har vært der, men synes ikke strendene var så fine der - så vi reiste til Nissi Beach i Agia Napa om dagen... Men var der før jeg fikk barn - så hadde kanskje blitt annerledes nå[;)]

Kypros generelt er digg da[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Søteste Trikken

Har vært der, men synes ikke strendene var så fine der - så vi reiste til Nissi Beach i Agia Napa om dagen... Men var der før jeg fikk barn - så hadde kanskje blitt annerledes nå[;)]

Vi skal dit i juni...
Hva het hotellet dere var på??

ORIGINAL: MammaTilMilla

ORIGINAL: Søteste Trikken

Vi skal dit i juni...
Hva het hotellet dere var på??

Fig Tree Garden - var et Saga Garden hotell... Hotellet var fint, og sikkert midt i blinken med barn iallefall!

ORIGINAL: oioioioioi

Var der i sommer, hadde med småen på 6 mnd. Helt topp, ikkr for varmt siden det blåser godt på kypros.

Rent og fint

Anbefales[:D]

Hvilket hotell var dere på da?

Hvordan var det med baby-mat i butikkene der?

ORIGINAL: MammaTilMilla

ORIGINAL: oioioioioi

Var der i sommer, hadde med småen på 6 mnd. Helt topp, ikkr for varmt siden det blåser godt på kypros.

Rent og fint

Anbefales[:D]

Hvilket hotell var dere på da?

Hvordan var det med baby-mat i butikkene der?

Hvis du gir grøt vil jeg anbefale deg å ta med grøt fra norge! Har kjøpt Nestle grøt i Portugal til min eldste og den var veldig søt og ekkel!

Jeg har vært der. Mener vi reiste med StarTour (litt glemsk, ja) og jeg trivdes veldig godt der [:D]

Back
Topp