Nå er det ganske lenge siden, men har vært der, og syns det var helt fantastisk. Rett og slett[:)]
Drømmer titt og ofte om å reise tilbake, var "lite" og intimt,nydelig strand og ikke minst hyggelige mennesker. Om jeg ikke husker feil(da jeg ikke var så interessert i "sånne" ting da jeg var der), så var det noen severdigheter,om man kan kalle det det, i nærheten også. Ikke langt fra Agia Napa, om man ønsker litt variasjon(evt litt mer shopping) så går det fint å dra dit . Var forholdsvis rolig i Fig Tree Bay, litt mer party party den andre plassen(ser flere nevner det samme) . Men kommer helt ann på hva for type ferie man ønsker. Er sikkert mulig å få en rolig familievennlig ferie i Agia Napa også, men ikke det jeg forbinder med plassen.
Anbefaler hvertfall Fig Tree Bay på det varmeste[:D]
edit: hadde ikke all inclusive eller noe sånt. Men eeelsker å være i syden, våkne opp, spasere til nærmeste butikk, kjøpe frokost og spise på balkongen i sola[:D] Ikke minst å gå en kveldstur langs stranda,kjenne på stemninga og kjenne den varme kveldslufta sive gjennom neseborene. Lete etter egnet restaurant etter hvordan humør man er i,og hva man ønsker å spise. Hadde ikke valgt frokost og alt sånt på bestillinga om jeg hadde hatt råd engang[8D]