fifty shades :D

• Trådstarter Trådstarter hellokitty
  • Opprettet Opprettet
H

hellokitty

Guest
Noen som leser denne serien? : ) er på første bok !

Har lyst å lese den, har bare ikke kommet så langt at jeg har kjøpt den :p

Hehe :p samboer ser ikke vitsen i og lese en bok i det hele tatt, så han bryr seg ikke :p

Hehe :p samboer ser ikke vitsen i og lese en bok i det hele tatt, så han bryr seg ikke :p

Enig med samboeren din.....jeg har aldri lest ei bok, og kommer nok aldri til å gjøre det. Utenom en liten eventyr bok til barna da :)

Jeg har lest alle tre og syns de var helt ok.

Er det sant at det er sånn sado opplegg med håndjern og pisk?

Jeg har kun lest bok en og litt ut i bok to. Så vet ikke hva som skjer videre ut. Men ja det er håndjern og pisk, men jeg synes ikke det var så mye og ille.
Synes det var verre med all sexen..... :S Litt i overkant og litt for perfekt til enhver tid...

Leser dere bøkene på Norsk eller Engelsk?? har lyst å lese serien, men usikker på hvilket språk som er best.... Synspunkter anyone?

Jeg har kun lest bok en og litt ut i bok to. Så vet ikke hva som skjer videre ut. Men ja det er håndjern og pisk, men jeg synes ikke det var så mye og ille.
Synes det var verre med all sexen..... :S Litt i overkant og litt for perfekt til enhver tid...
Er det mye sex? :p

Jeg har lest alle 3 på engelsk.Leste nesten ut alle på en 2 ukers ferietur til Kypros i sommer. Synes det var digg bøker jeg da,og hadde problem medå legge dem fra meg.

skal låne alle bøkene på engelsk av en venninne som kommer i helgen :) spent på om de er like bra som alle sier ;)

Har lest bok 1... Skuffet ass.
Sex-sex-sex, han er så mystisk og "perfekt", hun er så uskyldig, ordentlig og liksom modig samtidig... Har så vidt klart å komme gjennom boka. Og kun fordi jeg synes det er ufint å ikke lese ferdig.
Men nå må det sies at jeg ikke legger meg uten ei bok i hånda da, så kanskje er bare vant til noe annet.

Lykke til, håper den faller i smak :)

Jeg ble ferdig med nr tre idag, aldri lest lignende, men kommer det fler, så kjøper jeg ! Enig med den som skriver alt er litt for perfekt og hun litt for modig. Men hvis en leser og tar det for hva det er , så er det bra underholdning :) de snakker jo om babyboom i usa etter disse bøkene hehe ;)

Back
Topp