H
hellokitty
Guest
Noen som leser denne serien? : ) er på første bok !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannfolk "hater" disse bøkeneHar lyst å lese den, har bare ikke kommet så langt at jeg har kjøpt den![]()
SåpassHehesamboer ser ikke vitsen i og lese en bok i det hele tatt, så han bryr seg ikke
![]()
Hehesamboer ser ikke vitsen i og lese en bok i det hele tatt, så han bryr seg ikke
![]()
Jeg leser aldri bok ellersEnig med samboeren din.....jeg har aldri lest ei bok, og kommer nok aldri til å gjøre det. Utenom en liten eventyr bok til barna da![]()
Er det sant at det er sånn sado opplegg med håndjern og pisk?Jeg har lest alle tre og syns de var helt ok.
Er det sant at det er sånn sado opplegg med håndjern og pisk?
Er det mye sex?Jeg har kun lest bok en og litt ut i bok to. Så vet ikke hva som skjer videre ut. Men ja det er håndjern og pisk, men jeg synes ikke det var så mye og ille.
Synes det var verre med all sexen..... :S Litt i overkant og litt for perfekt til enhver tid...
Norsk herLeser dere bøkene på Norsk eller Engelsk?? har lyst å lese serien, men usikker på hvilket språk som er best.... Synspunkter anyone?