Fiffig tips i varmen?

Cissi

Flørter med forumet
Man skal visst ikke klage på varmen, men jeez jeg sliter!!
Sov 3 timer og føler meg slapp og uvel... Hjelper ikke at jeg mister matlysten heller Tvunget i meg kjeks og drikke så begynner å bli delevis normal her☺️
Flere som sliter og har noen tips for "overleve"?☺️

Nja.. sliter litt selv her.. har ikke så mange tips i grunn, annet enn at jeg i hvert fall ikke sover med dyne for tida! Her er det kun dynetrekk som gjelder.

Vifte på soveromme berger oss de gangene det er så ille.

Ellers mye væske, smoothie, vannmelon og sånt :)

Varmeflaske med kaldt vann med i senga, sove naken, bløte håret med kaldt vann før man legger seg. Ha gjennomtrekk i huset om det lar seg gjøre.

Vannflaske med frossent vann på sengekanten når du legger deg:)

Vifte på rommet, vindu åpent, vannflaske ved senga, sove uten dyne og ellers få i seg frukt og grønt hjelper veldig her! :joyful:

Jeg hadde store problemer med å sovne når det var så varmt.. Ikke greit med varmen :p ikke lett å drikke mye heller. Kjent meg tung i hode jeg og..

kalde bein gjør underverker for hele kroppens sin tempratur. Vass i sjøen eller lag et kaldt fotbad :)

Her er mitt survival tips: kaldt bad i sjøen eller kald, lang dusj. Hvis du ikke orker eller er for trøtt så er det viktigst med kalde pulspunkter: kaldt vann i nakken, kaldt vann på håndledd og hender, og føtter og ankler. Ikke tørk før du legger deg. Lykke til! Jeg sliter også:p

Back
Topp