Fiffer dere dere opp til jul?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Mange her som fiffer dere opp til ekstra til jul? Tenker da på egenpleie som negler, hår, hud etc.

Blir nok til at jeg klipper meg før jul. Vanligvis ville jeg farget håret også, men har sluttet med det nå mens jeg går gravid [emoji4] blir kanskje neglelakk også.

Skal ordne neglene før jul med mindre kvalmen kommer for fullt :) Tror ikke det blir hårklipp eller lignende, sjeldent jeg klipper håret. Tenkte få bestemor til å trimme endene.

Pleier å ta en klipp av håret før jul, ellers ikke noe spesielt. Hadde lyst til å farge eller stripe håret også nå, men dropper det både pga pris og graviditet. Negler og sånt ordner jeg ikke annet enn at de klippes når de er for lange, og huden får klare seg med fuktighetskrem nå og da. :hilarious::hilarious: Ikke noe annerledes om det er jul eller ikke. :p

Klipper som oftest håret før jul , men utenom det så gjør jeg ikke så mye:happy:

Vanligvis gjør jeg det, men vet ikke om jeg får timer så sent. Har litt nok med svangerskapskvalme og bekkenløsning at jeg faktisk ikke har brydd meg så mye. Men har vippetimene mine og legger negler på meg selv så det er på plass. Men har unnet meg ny kjole siden jeg er litt større med magen og sånt.

Back
Topp