Fibronektintest

Katitzi

Gift med forumet
Marsboerne2017
Novemberbarna 19
Lurer på om noen har bedt om å få denne testen, uten å ha direkte premature rier?

Jeg har nå i 2-3 uker hatt konstant murring i korsryggen, og av og på ganske kraftige murringer i nedre mage, i tillegg til mange kraftige kynnere (må puste litt ekstra gjennom noen av dem), mye ilingee/stikkinger nedentil... Er ganske sikker på at det er modning.

Er 33+4 i dag, skal på kontroll på sykehuset på mandag (oppfølging pga høy bmi) og lurer på om jeg kan be om en slik test?
Er ganske redd for å plutselig gå i fødsel før tiden, har forferdelig langt til sykehuset jeg får lov til å føde på (2 timer med fly eller 11-12 timer kjøring).

Aldri hørt om før. Hva går den ut på?
Håper alt går bra med deg.
Det er en test for å sjekke etter enten celler eller proteiner ved livmorhalsen. Om de oppdager disse cellene eller proteinene er det høyere risiko for fødsel tidlig, mens ved negativ test sier de at det er veldig veldig liten sannsynlighet for fødsel iløpet av de neste 2 ukene

Aldri hørt om det før men vet at etter fullgåtte 34 uker de stopper ikke fødsel. Jeg selv hadde sterkere kynnere og andre modningstegn fra uke 31 men fødsel ble satt i gang på termin. Håper at du får god oppfølging på sykehuset!!!

Back
Topp