fibromyalgi

Meetho

Glad i forumet
Noen som har dette og kan dele litt erfaringer?
Send gjerne PM [:)]

min samboer har d..han er verst på mårran, men biter tenna sammen og er i full jobb likevel selv om han til tider heller skulle holdt senga i stedet..eneste gangen jeg kan huske som han var nesten helt smertefri var da vi to var 14 dager i syden

Har ikke selv, men moren min har det.  Anbefaler å ta kontakt med fibromyalgiforeningen. det slår jo ut litt forskjellig fra person til person.

ORIGINAL: Tessa

Har ikke selv, men moren min har det.  Anbefaler å ta kontakt med fibromyalgiforeningen. det slår jo ut litt forskjellig fra person til person.

sign

hei!!! Jeg har en bloandings diagnose... fibromyalgi og psoriasis artritt... har vert helt ute av jobb i flere år nå pga dette...pga disse to tingene står jeg for tiden på cellegift sprøyter , 8 paracet per dag, betennelses dempende.... åsså har jeg fått kortison sprøyte i ryggen... allt dette hjelper lite.. skal nå prøve biologiske medisiner og smerteplaster.... dagene mine er varierende..... noen dager heilt for jævlige noen litt bedre... men en smertfri dag kan jeg ikke huske når jeg hadde sist....det er slitsomt... hvis du lurer på noe så kan du sende meg pm så kan jeg svare hvis det er noe du lurer på...

Back
Topp