Fibromyalgi

Ninusen

Andre møte med forumet
Er det noen her som har fibromyalgi og noen erfaringer i forhold til graviditet de vil dele?
Har fibromyalgi og vil gjerne vite hva jeg har å se frem til.
 
Har fibromyalgi + me og er gravid 38+4, har vært forholdsvis fantastisk å gå gravid! Hatt få plager fra diagnosene, spent på hvordan det blir etter fødsel [emoji4]
 
Ja jeg har jo lest om flere som føler seg bedre gjennom svangerskap, men leser jo og om flere som blir dårligere som ikke kan holde seg i jobb
 
Har fibromyalgi og flere andre diagnoser, har gått greit i svangerskapene i forhold til den delen :)
 
Ja jeg har jo lest om flere som føler seg bedre gjennom svangerskap, men leser jo og om flere som blir dårligere som ikke kan holde seg i jobb

jobb er en ting. Ikke det det ble spurt om.
Man kan fint være forelder og greie livet med barn og hjem, selv om en ikke kan jobbe.
 
Følger denne tråden da jeg er i samme situasjon.

Jeg er ikke i jobb, men drømmer om å ut i jobb igjen, og smertene har minsket de siste 6 månedene og jeg føler jeg er på bedringens veg. Men hvis vi nå skal bære frem barnet (er kun i uke 6) så er vi redd for å risikere fremgangen min med sykdommen, og om jeg blir satt tilbake til da jeg var på mitt dårligste. Vil jeg da være istand til å ta vare på barnet er det store spørsmålet?

Sidekommentar; noen kloke hoder sa en gang til meg at jobb er ikke ALT. Hvis barn er ønsket så fikk jeg tips om å prioritere det. Selv vet jeg ikke hva jeg skal gjøre enda. Det får være opp til hver enkelt :cool14
 
Begge deler. Nr 1 var forferdelig med bekkenløsning og slitsomt. Nr 2 hadde ingen problemer. Nr 3 var enda verre enn nr 1. Trur ikke det finnes noen fasit desverre.
 
Back
Topp