Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi valgte dun fordi jeg selv foretrekker det i mine dyner. Det puster og regulerer varmen bedre og man vil ikke bli klam på samme måte i en dundyne.
Alle dundyner som selges hos kid og princess (og i andre norske butikker vil jeg tro) er godkjent av Norges astma og allergiforbund.
Det at noen er allergisk mot dun er noe som henger igjen fra gammelt av da duna ikke ble renset på samme måte som de gjør i dag.
Det folk reagerer på er støv og midd som setter seg i alle dyner og senger.
Vasker du dundyna di som anbefalt er det ikke mer midd i den enn i en fiberdyne.
Det er ikke dun midden liker, det er døde hudceller![]()
Når eg var barn hadde eg mye problemer med at eg reagerte på midd, fikk beskjed om å slutte med dundyne å etter det har eg ikke hatt problemer . Midden liker seg bedre i dun enn fiberVi valgte dun fordi jeg selv foretrekker det i mine dyner. Det puster og regulerer varmen bedre og man vil ikke bli klam på samme måte i en dundyne.
Alle dundyner som selges hos kid og princess (og i andre norske butikker vil jeg tro) er godkjent av Norges astma og allergiforbund.
Det at noen er allergisk mot dun er noe som henger igjen fra gammelt av da duna ikke ble renset på samme måte som de gjør i dag.
Det folk reagerer på er støv og midd som setter seg i alle dyner og senger.
Vasker du dundyna di som anbefalt er det ikke mer midd i den enn i en fiberdyne.
Det er ikke dun midden liker, det er døde hudceller![]()
Når eg var barn hadde eg mye problemer med at eg reagerte på midd, fikk beskjed om å slutte med dundyne å etter det har eg ikke hatt problemer . Midden liker seg bedre i dun enn fiber