Fettprosent

Lurer jeg og på..

Jeg målte min fettprosent med et apparat jeg holdt begge hendene på. Gjorde det i en salong hvor de driver med figurstramming.

ORIGINAL: fairy

Jeg målte min fettprosent med et apparat jeg holdt begge hendene på. Gjorde det i en salong hvor de driver med figurstramming.

Ååja... hva er figurstramming?[:-] Så man kan ikke måle hjemme?[8|]

Flere måter å gjøre det på.......leste om det i bladet Iform i går....*lete etter bladet*

Slik kan det gjøres:

Hudfoldsmåling (fettklype), kan kjøpes på fitnessbutikker på nettet, se hvordan du bruker klypen på iform.no (fra kr 200)

Bioimpedans fra fot til fot (fettmåler), kan gjøres på treningssentre, feks sats, elixia (fra kr 150)

DEXA-skanning, gjøres på privatsykehus, lekeklinikker og idrettssentre (ca 600 kr)

ORIGINAL: lykkelita*

ORIGINAL: fairy

Ååja... hva er figurstramming?[:-] Så man kan ikke måle hjemme?[8|]

Tror man kan få kjøpt badevekt som måler fettprosent, så man kan gjøre det hjemme.

Figurstramming: Apparater med strøm som strammer musklene. Jeg har bare prøvd det en gang, var skikkelig ekkelt. (Moren til en venninne drev med det)

Back
Topp