fettkul

*Bianco*

Forumet er livet
jeg var til legen for noen år siden der fikk jeg bekreftet at det var en fettkul!!
skulle komme tilbake hvis den ble større slik at de kunne fjerne den!

men den har ikke blitt større men jeg vil fjerne den fordi??

håper det går bra!

noen som har fjernet fettkul her??var det vondt!

ingen som har gjort det?

[:)]

Nei, men mannen min har. Han fikk jo bedøvelse - så det gjorde neppe vondt[;)]

jeg har.... jeg hadde en i puppen. de skremte livet av meg for de trodde først det var brystkreft for kulen var så stor, og den kom plutselig.. var på mamografi og tok vevsprøver. men heldigvis var det bare en syste eller fettkul som legen sa.. jeg trengte ikke fjerne den, men jeg ville..
det var ikke vondt i det hele tatt, for du får jo lokalbedøvelse. men lukta var helt for jævlig. sorry, men det var ekkel lukt. for de svir av blodårer slik at du ikke skal blø så mye. og lukta av svidd kjøtt er ikke godt...men det gjorde ikke vondt i det hele tatt.. tok ca 30 min så var det bare å dra hjem igjen.. så det er ingenting å grue seg for...[:D]

min er kanskje like stor som en ert eller kanskje litt større[:)]

den var større men har blitt mindre,hvorfor vet ikke jeg[8|]

ORIGINAL: *Bianco*

den kan gå bort av seg selv...[:D] så jeg ville ha venta litt for å se om den kanskje forsvinner av seg selv.[:D] min var på størrelse med en ping pong ball..(litt mindre da) så derfor ville jeg fjerne den. så nå har jeg hull i puppen[8D]

ORIGINAL: tittilotta

ORIGINAL: *Bianco*

den kan gå bort av seg selv...[:D] så jeg ville ha venta litt for å se om den kanskje forsvinner av seg selv.[:D] min var på størrelse med en ping pong ball..(litt mindre da) så derfor ville jeg fjerne den. så nå har jeg hull i puppen[8D]

legen kjente på kulen å så at dette var en typisk fettkul!

jeg tenkte KREFT med en gang[:(]men heldigvis så var det ikke det!

men det er 2 år siden jeg fikk det bekrfetet men er så redd for at det er kreft fordi[:(]fordi om legen sa det ikke var det!

ja jeg stoler ikke på noen[8D]

kanskje vente litt til å se[;)]

takk for svar[:)]

om du er bekymra og tenker mye på det. så gå å fjern den..bedre det enn du skal gå å bekymre deg for at det er kreft.. ikke morro det iallefall..

som sagt så er det ikke vondt i det hele tatt[:D] masse lykke til[:D][:D]

ORIGINAL: tittilotta

om du er bekymra og tenker mye på det. så gå å fjern den..bedre det enn du skal gå å bekymre deg for at det er kreft.. ikke morro det iallefall..

som sagt så er det ikke vondt i det hele tatt[:D] masse lykke til[:D][:D]

må vel få det fjernet[:)]
takk takk

Back
Topp