fettinnholdet i melka

nonta

Andre møte med forumet
Øker det etterhvert som tida går? (kan godt få litt ekstra motivasjon for å holde på med den evig kjedelige pumpinga..[:'(]) Jeg synes det ser ut som det er mer fett i melka som kommer på dagtid nå enn tidligere, også synes jeg det virker logisk, ettersom babyen vokser seg større og trenger mer kalorier, noen som vet? [8|]
 
det har jeg faktisk ikke peiling på.., men hjelper deg å dytte [:)]
 
ORIGINAL: nonta

Øker det etterhvert som tida går? (kan godt få litt ekstra motivasjon for å holde på med den evig kjedelige pumpinga..[:'(]) Jeg synes det ser ut som det er mer fett i melka som kommer på dagtid nå enn tidligere, også synes jeg det virker logisk, ettersom babyen vokser seg større og trenger mer kalorier, noen som vet? [8|]

 
Jeg husker ikke konkret endringene som skjer, men melka spesialtilpasses ditt barns behov hele veien. I tillegg vil f.eks mengden antistoffer konsentreres etterhvert som barnet vokser og man får mindre melk (når man begynner med fast føde feks.). Vi er helt fantastisk laget slik sett! [:D]
 
(Du kan sikkert lese på www.ammehjelpen.no om innholdet i melka mm. )
 
Jeg vet ikke, men jeg har også lagt merke til at melka nå ser veldig gul og "tett" ut hvis jeg har håndmelket en skvett i vasken. Og hun kan være tørst selv om hun har fått pupp ganske nylig, så det du beskriver høres sannsynlig ut i mine ører.
 
takk takk [:D] har ikke lyst å slutte å gi morsmelk nei, skulle bare ønske han ville ta puppen igjen, det er så mye koseligere enn å sitte med pumpa. Men, merker jeg ikke er klar til å gi opp ennå [:D][:D] 
 
ORIGINAL: nonta

takk takk [:D] har ikke lyst å slutte å gi morsmelk nei, skulle bare ønske han ville ta puppen igjen, det er så mye koseligere enn å sitte med pumpa. Men, merker jeg ikke er klar til å gi opp ennå [:D][:D] 

 
Ja det forstår jeg godt. Det jo så mye lettere med pupp enn flaske. Har du snakket med ammehjelpen? Jeg har bare gode erfaringer med dem selv. Kjempehyggelige og kunnskapsrike. Kanskje de har noen gode tips å komme med. [:)]
 
Back
Topp