Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bellabanan Guest

Har etter mange år med farging klart å spare ut min egen farge.. Nå husker jeg veldig godt hvorfor jeg tidlig startet å farge meg! Fett hår! Jeg må dusje hver dag for det blir fett med engang. Noen gode tips på produkter som kan hjelpe?

2. Håpefull2019 Glad i forumet Marsipanene 2019

Bastiste (hvis det skrives sånn) sine tørrsjampoer, beste som finnes :)

3. Bellabanan Guest

Takk for svar! :) Hvor får jeg kjøpt de da? :)

4. Håpefull2019 Glad i forumet Marsipanene 2019

På Vita f.eks. Sikkert Cubus og H&M også.

• Liker Liker x 1
  5. Bellabanan Guest

Åja, så bra! Da skal jeg teste den:) har de shampo også eller?

6. SoriaMoira Elsker forumet

Slutt å vaske håret så ofte, det gjør det bare verre. Det samme med produkter som tørker ut hår og hodebunn.
    Bruk en god shampo og balsam, og vaske håret hver 2-3 dag. Etter en liten stund vil hodebunnen ha normalisert seg. :)

• Liker Liker x 1
  7. Håpefull2019 Glad i forumet Marsipanene 2019

Ikke vanlig shampo som jeg vet nei, men mange forskjellige varianter av tørrsjampoen. Jeg liker flere, både «party», «honeygold», den orgiginale ++ Jeg har prøvd mange, og det merket er det eneste som funker på meg hvert fall :)

8. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Jepp. I starten må man bare «holde ut», men så venner håret seg til nytt regime og blir ikke like fort fett.

• Enig Enig x 1
  9. Mammatil1.2018 Flørter med forumet

Dusja hver dag før, blant annet pga håret ble fort fett. Og da var det sånn at det var SKIKKELIG fett når det hadde gått 24 timer. Men orker ikke dusje så ofte når jeg er hjemme i permisjon, så blir heller hver 3. dag. Og håret blir ikke fett på den måten før det har gått 3 dager. Men det tok da en del uker før det sluttet å være fett hver dag.

10. Bellabanan Guest

Det er såå vanskelig, føler meg så ekkel! Men er jo verdt å prøve:joyful:

11. Bellabanan Guest

Jeg får prøve så godt jeg kan å holde ut:dead:

12. Bellabanan Guest

Slik er mitt også, helt forferdelig! Men jeg får prøve å la være å vaske så ofte som dere sier også se hvordan det blir:)

• Liker Liker x 1
  13. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke2018

Sjeldnere vask ja. Jeg vasker sjelden håret mer enn en gang i uka, opplever det aldri som fett.

• Liker Liker x 1

Del denne siden