Fett hår:(

hoppelopp

Blir kjent med forumet
Har plutselig fått så utrolig fett hår, at jeg nesten gråter :( må ha håret i hestehale slik at jeg kan skjule det værste. Det er bare på toppen rundt skillen liksom.. Noen som har gode råd? Har prøvd å bytte shampo, ikke brukt noe styling, ikke vaske hver dag..

Er dessverre en del av å være gravid for mange.. Svetter mer, gjerne da også i hodebunnen.. Og hvertfall nå når det er så varmt :-)

Ikke fått fett hår enda (en av tingene som forandret seg til det positive med graviditeten), men har blitt sykt varm i det siste. Svetter av den minste ting:o

Ikke fått noe fett hår. Kanskje du kan prøve head & shoulders, den syns jeg alltid er fin hvis jeg føler at jeg har en sånn periode med håret.

Jeg var i en periode plaget med fett hår før graviditeten, på sikt er jo det beste å la det gå noen dager mellom hver gang man dusjer håret, ikke ha balsam i røttene og prøve å ta minst mulig i håret iløpet av dagen (da produseres det visst mer olje..)

Ellers kan jeg anbefale osis sin tørrshampo, den er veldig god :)

Jeg fikk faktisk det i begynnelsen av svangerskapet. Tørr hodebunn og fett hår, forstå det den som kan. For meg funket det å bytte vaske og styling produkter. Byttet fra Lanza til kerastase:)

Back
Topp