Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har plutselig fått så utrolig fett hår, at jeg nesten gråter må ha håret i hestehale slik at jeg kan skjule det værste. Det er bare på toppen rundt skillen liksom.. Noen som har gode råd? Har prøvd å bytte shampo, ikke brukt noe styling, ikke vaske hver dag..
Ikke fått fett hår enda (en av tingene som forandret seg til det positive med graviditeten), men har blitt sykt varm i det siste. Svetter av den minste ting
Jeg var i en periode plaget med fett hår før graviditeten, på sikt er jo det beste å la det gå noen dager mellom hver gang man dusjer håret, ikke ha balsam i røttene og prøve å ta minst mulig i håret iløpet av dagen (da produseres det visst mer olje..)
Ellers kan jeg anbefale osis sin tørrshampo, den er veldig god
Jeg fikk faktisk det i begynnelsen av svangerskapet. Tørr hodebunn og fett hår, forstå det den som kan. For meg funket det å bytte vaske og styling produkter. Byttet fra Lanza til kerastase